مهاجر: ” همدلی و همزبانی نیاز روز جامعه است “

مهاجر:

همدلی و همزبانی نیاز روز جامعه است

 

رئیس دوره ششم اتاق بازرگانی مازندران، با گرامیداشت شعار سالجاری گفت: همدلی و همزبانی نیاز روز و کنونی جامعه است و بسیاری از مشکلات با همدلی ملت با دولت حل می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، عبداله مهاجر در نشست اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی با معاون برنامه ریزی استان با عنوان اینکه بخش خصوصی برای اجرای منویات مقام معظم رهبری آمادگی دارد، گفت: بخش خصوصی به فرمایش مقام معظم رهبری جهادگران اقتصادی هستند که به فرامین معظم له به عنوان فصل الخطاب توجه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه چاره ای نداریم که از اقتصاد نفتی فاصله گیریم، گفت: بخش خصوصی مازندران برای فعالیت، شعار همدلی و همزبانی را سرلوحه کار قرار داده است تا خدمتی را برای مردم مظلوم استان داشته باشند.

مهاجر شعار تحول گرایان اخلاق و توسعه را شعار محوری اعضای جدید اتاق بازرگانی استان اعلام کرد و گفت: برای توسعه اقتصاد استان برنامه ?? ساله را مدنظر قرار دادیم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: بهره گیری از ظرفیت های استان با شعار همدلی و همزبانی محقق می شود و در این راستا باید ضعف ها را اصلاح کنیم.

مهاجر با تاکید بر اینکه مردم با ما اتمام حجت کردند، بیان داشت: بخش خصوصی می خواهد بازوان دستگاههای اجرایی باشد و این امر مستلزم آن است که بخش دولتی برای رفع مشکلات حمایت داشته باشد.

وی از مازندران به عنوان استانی کشاورزی یاد کرد و گفت: برای توسعه صادرات این بخش باید برنامه محور عمل کرد و نباید تحریم ها مانع از صادرات این بخش شود.

مشکل بخش خصوصی با تعامل رفع می شود

رئیس دوره پنجم اتاق بازرگانی مازندران نیز، اتاق بازرگانی را ظرفیت خوبی برای توسعه استان دانست و گفت: مشکل بخش خصوصی با تعامل قابل رفع است.

غلامرضا عشریه با اشاره به اینکه بخش خصوصی تافته جدا بافته نیست، گفت: این بخش به عنوان سربازان نظام برای مردم فعالیت می کند و تنها راهی که می تواند به توسعه اقتصاد و صادرات در استان کمک کند، تعامل است.

وی با اشاره به فعالیت اعضای هیئت علمی و دانشگاهی در اتاق بازرگانی استان، آن را یک ظرفیتی برای توسعه استان بیان کرد و اظهار داشت: مدیران برای پیشبرد امور در استان باید تلاش کنند و برای پیشبرد کارها نیازمند تعامل هستیم.

عشریه با تاکید بر اینکه باید به این باور برسیم که بخش خصوصی به بلوغ رسیده است، از توجه و حمایت های معاون برنامه ریزی استاندار به بخش خصوصی قدردانی کرد. /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *