مهاجر عنوان کرد: “ملاک اتاق در هیات های حل اختلاف مالیاتی قانون است”

مهاجر عنوان کرد:
“ملاک اتاق در هیأت های حل اختلاف مالیاتی قانون است”

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران ، ملاک اتاق در هیات های حل اختلاف مالیاتی با نگاه حمایت از فعالین اقتصادی، قانون است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، عبداله مهاجر در دیدار هیات رئیسه اتاق با مدیرکل امور مالیاتی استان، گفت : امیدواریم با تعامل میان دولت و بخش خصوصی در سال همدلی و همزبانی در راستای  حمایت از تولید و بخش خصوصی با برنامه ریزی دقیق و مدیریت مطلوب هیچ  پرونده ای به هیات های حل اختلاف مالیاتی ورود نکند.

وی تصریح کرد: در راستای رسیدگی بهتر به پرونده های مالیاتی، نمایندگان توانمند، مطلع و پیگیر جدیدی را از اتاق برای هیات های حل اختلاف مالیاتی انتخاب کردیم.

رئیس اتاق بارگانی مازندران خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای نمایندگان اتاق در این هیات ها با همکاری اداره کل امور مالیاتی در دستور کار اتاق است.

علی اکبر حمزه ای مدیرکل امور مالیاتی مازندران هم در این دیدار با بیان اینکه نمایندگان عضو هیات های حل اختلاف مالیاتی خود را باید نماینده قانون بدانند ، گفت: اداره کل امور مالیاتی در راستای حمایت از تولید در چارچوب قانون نگاه تعاملی دارد.

معاون امور مالیاتی مازندران نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد؛ این نشست ها زمینه ای برای تعامل بیشتر امور مالیاتی با پارلمان بخش خصوصی استان باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *