رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت : ” ارتباط سازمان و اتاق نزدیک تر می شود “

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت :

” ارتباط سازمان و اتاق نزدیک تر می شود “

هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ، صنایع ،  معادن و کشاورزی مازندران با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران در این دیدار از هدف گذاری این سازمان در نزدیک شدن ارتباط میان اتاق و سازمان خبرداد و گفت : تعامل میان و سازمان بیشتر می شود.

محمد محمدپور عمران ، ظرفیت و فرصت اتاق را با روی کارآمدن تیم جدید هیأت نمایندگان بسیار طلایی دانست و افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت تمام تلاش خود را برای تعامل بیشتر با اتاق و تحقق شعار اخلاق و توسعه هیأت نمایندگان اتاق بکار گرفته و آمادگی دارد جلساتی را ماهیانه با اتاق داشته باشد.

وی به مشکلات و موانع پیش روی تولید و صنعت اشاره کرد و گفت: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی برای اتاق یک ظرفیتی است تا بشود با کمک سازمان برای شناسایی و حل مشکلات فعالین اقتصادی گام های بلندی برداشت .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه فعالین اقتصادی بخش خصوصی انتظار دارند تا در مشکلات مختلف مالیاتی به تأمین اجتماعی ، محیط زیست و از این دست کنارشان باشیم، گفت: برای پیگیری مشکلات تشکیل جلسات مشترک اتاق و سازمان با دستگاه های اجرایی مرتبط  می تواند کمک کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی مازندران نیز در این دیدار با بیان اینکه اعضای جدید هیات نمایندگان هر یک با توانمندی خود تنها برای خدمت وارد اتاق شدند، گفت: برای خدمت رسانی بهتر به استان می بایست از حرف، سخن و شعار خارج شد و عملیاتی کار را پیش برد.

عبداله مهاجر با اعلام این مطلب افزود : باید به جای کمیت و تعداد جلسات به کیفیت و خروجی جلسات توجه شود .

وی با بیان اینکه امروز جای اخلاق در استان خالی است ، گفت: اتاق بازرگانی مازندران به سهم خود تمام تلاش خود را با بهره گیری از فرامین مقام معظم رهبری در سال همدلی و همزبانی به کار می گیرد تا به توسعه اقتصادی استان مازندران کمک کند.

مهاجر نیز به مشکلات حوزه، تولید، صنعت و فعالین اقتصادی بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: مشکلات باید دسته بندی و اولویت بندی شود و باید راه کارهای مناسبی برای رفع آن در نظر گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران همچنین با اشاره به موقعیت وظرفیت استان در تولید مرکبات ، اظهار داشت : میزان صادرات مرکبات با مدیریت منظم باید افزایش یابد و از آن طرف نیز نیاز مردم استان به مرکبات با کیفیت بالا و ارزان با مدیریت و مکانیزم مطلوب تأمین شود.

احمد اصغری عضو هیات نمایندگان اتاق نیز در این دیدار با بیان اینکه حمایت از تولید باید با نگاه صادرات محور، مدیریت در کاهش قیمت تمام شده و بسته بندی خوب باشد ، گفت : میزان صادرات استان با توجه به توانمندی مازندران ناکافی است.

امیر میران آملی نایب رئیس اتاق هم بر ارائه مشاوره تخصصی اتاق به صورت رایگان به مدیران اقتصادی در راستای خدمت رسانی بیشتر به استان مازندران تأکید کرد.

حمید یوسفی دیگر عضو هیات نمایندگان اتاق نیز نبود یک برنامه مشخص برای استان را از مهمترین مشکلات عدم توسعه نیافتگی و عدم خدمات رسانی به مردم و رفع نشدن مشکلات مازندران عنوان کرد.

وی همچنین به ظرفیت گردشگری در توسعه فضای سرمایه گذاری و رشد اقتصادی اشاره کرد.

فردین غلامپور عضو هیات رئیسه اتاق هم در این دیدار شناسائی بازار هدف برای فعالین اقتصادی را از مهمترین نیاز امروز بخش خصوصی دانست و گفت: در این ارتباط رایزن های اقتصادی کشورمان بسیار می توانند کمک کند .

وی با بیان اینکه به واحدهای تولیدی موفق بیشتر باید توجه شود ، گفت: پویا بودن برخی واحدهای تولیدی در شرایط تحریم با  مشکلات کنونی، بسیار با ارزش بوده و می بایست مورد حمایت تشویقی مسئولین امر قرار گیرند./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *