مهاجر؛ ” اتاق بازرگانی خانه خبرنگاران است “

مهاجر؛

اتاق بازرگانی خانه خبرنگاران است

 

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: اتاق بازرگانی، خانه خبرنگاران و کمک کار اصحاب رسانه است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، عبدا.. مهاجر در نشست با مدیرکل امور استان های خبرگزاری مهر، دبیر ارشد امور استان ها، سرپرست خبرگزاری مهردر مازندران و خبرنگاران خبرگزاری مهر استان در سالن کنفرانس اتاق، اظهار داشت: جایگاه خبرگزاری و اصحاب رسانه، جایگاه والایی است که باید اخلاق مداری در همه امور مورد توجه بوده و در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: خبرگزاری مهر از جمله خبرگزاری های فعال استان مازندران است که با رعایت اخلاق مداری در کارها وارد شده و ما نیز تعامل خوبی را با این رسانه و خبرنگاران آن داریم و به نوعی اتاق بازرگانی، خانه خبرنگاران است.

رییس اتاق بازرگانی مازندارن با بیان اینکه خبرگزاری مهر، با بهره مندی از سرپرستی توانمند و جوانی سالم و اخلاق مدار در جهت پیشبرد اهداف نظام کمک کار مسئولان است، یادآور شد: خبرگزاری مهر دارای مجموعه خبری خوب و پرتلاش است و ما نیز برای بهره برداری مناسب از این ظرفیت، کمک کار این خبرگزاری هستیم.

مدیرکل اخبار استان های خبرگزاری مهر نیز در این نشست با اشاره به اینکه خبرگزاری مهر مازندران از برترین دفاتر خبرگزاری های استانی در پوشش، دقت نظر و ارائه گزارش های منظم است که با توجه به اینکه خبرگزاری شبهه حاکمیتی است و وظیفه روشنی بر عهده دارد، در جهت عمل به وظایف خود با تمام توان وارد شده است.

سید نوید برکچیان افزود: اصل کار ما حمایت از شما نیروهای کار و اقتصاد بعنوان موتور محرک استان است. 

سید محمد حسین هاشمی نسب مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران نیز در این نشست با قدردانی از فعالیت همه جانبه سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران و خبرنگاران این رسانه گفت: از مدیریت سرپرست خبرگزاری مهر در تولید گزارشات مختلف در استان بهره مند شده ایم و امیدواریم از این ظرفیت ها در جهت توسعه بیش از پیش استان مازندران استفاده کنیم.

وی با تاکید بر نقش مهم رسانه در اطلاع رسانی فعالیت های اقتصادی اظهار داشت: خبرنگاران بازوان توانمند ما در رسیدن به اهداف عالیه مان در کار، تلاش و فعالیت هستند./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *