صبح امروز ؛ ” هیأت اقتصادی مازندران راهی روسیه شد “

صبح امروز ؛

هیأت اقتصادی مازندران راهی روسیه شد

رئیس اتاق بازرگانی مازندران از اعزام هیأت اقتصادی مازندران به سرپرستی ربیع فلاح استاندار صبح امروز به روسیه خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندرن، غلامرضا عشریه در گفتگویی به تشریح برنامه های این هیأت پرداخت و گفت: ملاقات با الکساندر ژیلکین استاندار آستراخان، ضیافت ناهار با استاندار، مذاکرات با مارکلوف معاون استاندار آستراخان با حضور اعضای دولت استان آستراخان از جمله برنامه هاست.

وی بیان کرد: ضیافت شام با مارکلوف، بازدید از مجتمع ورزی زویوزدنی، بازدید از مرکز پشتیبانی تجارت منطقه، بازدید از بندر سالیانکا، بازدید از سرکنسولگری ، بازدید از دانشگاه دولتی آستراخان، بازدید از پارک فناوری فابریکا و ضیافت شام با ژیکلین از دیگر برنامه هاست.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران تصریح کرد: نشست مشترک هیأت اقتصادی مازندران با شورای تجاری روسیه و ایران، اتاق بازرگانی فدرال روسیه و سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در مسکو و نشست مشترک فعالان اقتصادی از جمله برنامه هاست.

سید محمد حسین هاشمی نسب مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران نیز با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه رسانه اتاق بازرگانی و با تاکید بر نقش مهم رسانه در اطلاع رسانی برنامه های فعالیت های اقتصادی اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم برای حضور تیم رسانه ای برای پوشش اخبار این رویداد همراه هیأت اقتصادی فراهم شده است. /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *