رییس اتاق بازرگانی مازندران در بغداد اعلام کرد: ” مناسبات تجاری مازندران و عراق گسترش می یابد “

رییس اتاق بازرگانی مازندران در بغداد اعلام کرد:

” مناسبات تجاری مازندران و عراق گسترش می یابد “

 

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با تأکید بر لزوم افزایش مناسبات با کشور عراق گفت: برای توسعه مناسبات، هیأت های تجاری، اقتصادی میان عراق و مازندران اعزام و پذیرش می‌شوند.

عبداله مهاجر دارابی در گفتگوی تلفنی با اشاره به نشست با هیأت رییسه و فعالین اقتصادی اتاق بازرگانی عراق در بغداد، پیگیری و توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری با عراق را هدف این نشست بیان کرد.

وی اظهارداشت: در این نشست، مبادلات تجاری و اقتصادی، فرصت ها و قابلیت های مازندران و نیازمندی های کشور عراق برای صادارت محصولات مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

مهاجر با بیان اینکه مازندران فرصت های زیادی برای صادرات محصولات به کشور عراق دارد، اظهار داشت: فعالان اقتصادی عراق نیز خواهان بهره گیری از فرصت ها و قابلیت های مازندران برای توسعه مناسبات تجاری هستند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران، برگزاری نمایشگاه های تجاری و اعزام و پذیرش هیأت های تجاری و اقتصادی به عراق و مازندران را از جمله توافق های انجام شده در نشست با هیأت رییسه اتاق بازرگانی عراق اعلام کرد.

مهاجر با اشاره به اینکه مازندران آمادگی تأمین نیازمندی های عراق در بخش های مختلف را دارد، اظهارداشت: وجود ظرفیت های خدادادی، توان تولیدی محصولات و نیز امکانات زیرساختی مبادلات تجاری مازندران از نکات قابل توجه فعالان اقتصادی عراق برای توسعه روابط بود.

رییس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه زمینه صادرات محصولات استان به کشور عراق فراهم شده است و باید از این فرصت بهره گرفت، یادآور شد: برای توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی، هیأتی از عراق پذیرش و از مازندران اعزام خواهد شد.

در سفر رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران به عراق، خزانه دار اتاق و یکی از فعالان اقتصادی مازندران وی را همراهی کردند./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *