رییس اتاق؛ ” فقدان همدلی، عدم توسعه نیافتگی مازندران است “

رییس اتاق؛

” فقدان همدلی، عدم توسعه نیافتگی مازندران است “

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران فقدان همدلی را عدم توسعه نیافتگی مازندران عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، عبدله مهاجر در نشست مشترک با اعضای هیأت مدیره و رییسان انجمن های تخصصی خانه صنعت، معدن و تجارت استان گفت: باید اخلاق محور توسعه باشد و تا موقعی که من، ما نشود و کارجمعی و شورایی را تمرین نکنیم استان شکوفا نمی شود و اگر با هم باشیم حتی در سطح کلان می توانیم مشکلات را حل کنیم. وی با اعلام این مطلب افزود: مشکل ذاتی عدم توسعه مازندران، فقدان همدلی، همراهی و هم افزایی بین مسئولین و سازمان ها و حتی بخش خصوصی استان است.

وی اظهارداشت: هر کشوری  که بخش خصوصی آن بزرگتر از بخش دولتی شد موفق تر عمل کرد.

مهاجر با بیان اینکه آمارهای صنعتی استان نگران کننده است و بیشتر این آماری که از سوی مدیران ذیربط اعلام می شود تنها قابل اتکا روی کاغذ است خواستار شفاف سازی اینگونه آمار و اطلاعات از سوی تشکل های مربوطه شد.

رییس اتاق خاطرنشان کرد؛ استان مظلومی هستیم حتی خودمان بر سر خودمان زدیم در سال های گذشته تا اینکه از توسعه و پیشرفتی که حق ما بود عقب افتادیم و حال باید به فکر جبرانش باشیم.

مهاجر اعلام داشت: خانه صنعت، معدن و تجارت در مقایسه بب تشکل های دیگر می تواند تاثیرگذاری بیشتر و بهتری داشته باشد و اتاق هم در این دوره لاجرم از مشاوره ی همه تشکل ها از جمله خانه صنعت بهره خواهد گرفت.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان با اشاره به اینکه در دوره های گذشته در اتاق کارهای زیادی انجام گرفت اما کافی نبود بر جدیت و اهتمام اعضای جدید هیأت نمایندگان و هیأت رییسه برای همدلی و همفکری تاکید کرد.

مهاجر از معرفی افراد متخصص و با تجربه و آموزش دیده برای جایگزینی افراد گذشته در شوراهای حل اختلاف مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی و پیگیری و تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت با همکاری سایر تشکل ها خبر داد./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *