رئیس اتاق در بازدید ازدفتر آمل: “اتاق حمایت از فعالین اقتصادی را وظیفه خود می داند”

رئیس اتاق در بازدید ازدفتر آمل:

اتاق  حمایت از فعالین اقتصادی را وظیفه خود می داند”

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ،معادن و کشاورزی مازندران گفت: حمایت همه جانبه از فعالین اقتصادی بخش خصوصی از وظایف مهم اتاق بازرگانی است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران ، عبداله مهاجر در دیدار هیأت رئیسه اتاق از دفتر نمایندگی آمل با بیان اینکه اتاق در جلسات و کمیسیون های تخصصی دارایی، تأمین اجتماعی و دیگر جلسات حمایتی از بخش خصوصی بیشتر باید ورود کند و با تمام وجود حمایت همه جانبه خود را از فعالین اقتصادی بخش خصوصی خواهد داشت و این را از وظایف خود می داند.

وی از آمل به عنوان شهر صنعتی مازندران یاد کرد و گفت: این شهرستان به لحاظ دارا بودن واحدهای صنعتی و تولیدی از قابلیت صنعتی بیشتری در مقایسه با دیگر شهرها دارد.

وی همچنین به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان اشاره کرد و گفت: اتاق برای رفع مشکلات این گونه واحدهای صنعتی برنامه ی مدونی در راستای کسب اطلاعات دقیق و کارشناسی از نوع مشکل و موانع سدراه تولید و برنامه ریزی درست برای بررسی و رفع مشکلات آنان خواهد داشت.

امیر میران آملی نایب رئیس اتاق بازرگانی مازندران هم در این دیدار ، معوقات بانکی را یکی از مهمترین مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی عنوان کرد و گفت : برخی از این واحدها حتی توان پرداخت معوقات به صورت قسطی را نیز ندارند.

وی افزود: دفتر نمایندگی آمل تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی بیشتر و مطلوب تر فعالین اقتصادی بخش خصوصی به کار می گیرد.

فردین غلامپور عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی مازندران نیز، شناسایی علت ورشکستگی واحدهای تولیدی و صنعتی استان و ارائه راهکار مناسب برای آن را ضروری دانست.

مجید فانی عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران هم افزود: اتاق می تواند حمایت خود از فعالین اقتصادی بخش خصوصی را در قالب برنامه ای مدون داشته باشد.

سید قاسم حسینی مدیر دفتر نمایندگی آمل نیز به بیان عملکرد دفتر پرداخت و گفت : دفتر نمایندگی آمل از سال ۱۳۸۰ کارش را شروع کرد و ۹۰۰عضو و ۲۲۷ کارت معتبر دارد./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *