در دیدار هیات رئیسه اتاق با مدیر کل گمرکات عنوان شد : ” گمرکات با تمام وجود در خدمت بازرگانان است “

در دیدار هیات رئیسه اتاق با مدیر کل گمرکات عنوان شد :

” گمرکات با تمام وجود در خدمت بازرگانان است “

هیات رئیسه اتاق بازرگانی مازندران با مدیر کل گمرکات استان دیدار کردند.

مدیر کل گمرکات مازندران در این دیدار گفت: گمرکات با تمام وجود در خدمت بازرگانان است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، ابوالقاسم یوسفی نژاد با اعلام این مطلب افزود:گمرکات و اتاق بازرگانی یک بخش دولتی و خصوصی جدا شدنی هستند.

وی با اعلام اینکه عمده خدمت بگیران از گمرکات  قشر تحصیل کرده ، بازرگانان و فعالین اقتصادی هستند ، گفت : نگاه ما به فعالین اقتصادی نگاه خدمت رسانی است چرا که موفقیت فعال اقتصادی را موفقیت خود می دانیم.

مدیرکل گمرکات مازندران با بیان اینکه گمرک سازمانی است که هر جا حضور داشته باشد توسعه را با خود همراه می سازد ، افزود: گمرک وظایف سنگینی دارد که امیدواریم با راه اندازی و اجرایی شدن سامانه جامع گمرکی بسیاری از مراجعین حضوری کاهش پیدا کند و فعالین اقتصادی در شرایط مناسب تری از گمرک خدمات بگیرند.

یوسفی نژاد همچنین به طرح  گمرک اختصاصی نفت برای مازندران اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از پروژه های مهمی است که با اجرایی شدن آن می تواند به اقتصاد استانی کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: گمرکات مازندران آمادگی دارد برای رفع مشکلات حوزه فعالین اقتصادی بخش خصوصی به صورت ماهیانه جلساتی را با اتاق بازرگانی داشته باشد.

وی اضافه کرد : ارتقای سازمانی اداره کل گمرکات مازندران می تواند خدمت رسانی به فعالین اقتصادی استان را ارتقا دهد.

عبداله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی مازندران هم در این دیدار گفت:  گمرکات مازندران بسیار خوب ، توانمند و تخصصی در ارتباط با فعالین اقتصادی عمل کرده است. فردین غلامپور عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی مازندران هم در این نشست گفت : اتاق آمادگی دارد برای توسعه اقتصادی استان و افزایش حجم مبادلات تجاری هر گونه کمکی را ارائه دهد.

موسی آقایی عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران نیز مشکلات پیش روی فعالین اقتصادی غرب استان را عنوان کرد./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *