احسانی: ” بینش مدیران مازندران باید تغییر کند “

احسانی:

بینش مدیران مازندران باید تغییر کند

 

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران، با اشاره به اینکه نحوه بینش مدیران در استان باید عوض شود گفت: اگر نگاهمان بخش خصوصی است باید بینش مدیران نیز به این سمت تغییر کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، علی احسانی در نشست کارگروه رسانه ای پارلمان بخش خصوصی مازندران افزود: مدیران استان باید مدیران استراتژیک باشند و از حداقل ظرفیتها، بهره گیری حداکثری داشته باشند، همچنین مدیران باید ایده های جدید خلق کنند و اگر ایده جدید در این زمینه شکل نگیرد، به توسعه مطلوب نخواهیم رسید.

احسانی با اشاره به اینکه نگاه نفتی در گذشته وجود داشت، گفت: اکنون سرمایه گذاری با رویکرد بخش خصوصی حاکم شده است.

وی با عنوان اینکه بخش کشاورزی قابل توسعه هست ولی اشتغال ایجاد نمی کند، صتریح کرد: باید به بخش صنعت که اشتغالزاست ورود پیدا کنیم.

معاون برنامه ریزی استاندار مازندران با بیان اینکه محور برنامه ششم توسعه، بخش خصوصی و مردم است، اظهار داشت: باید برای حمایت از این بخش برنامه ریزی مناسب شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه رسانه در استان و برنامه بازدید از واحدهای تولیدی گفت: بازدید از واحدهای تولیدی و بیان مشکلات می تواند در رفع مسائل کمک کننده باشد.

احسانی، همچنین از دستگاه های اجرایی خواست تا با کارگروه تعامل مناسبی داشته باشند و از ظرفیت رسانه ای استفاده کنند.

گفتنی است کارگروه رسانه ای مازندران با تلاش اتاق بازرگانی مازندران و روابط عمومی این اتاق تشکیل شد.

 

کاروان رسانه ای برای رصد مشکلات صنعت مازندران به راه می افتد

 

رییس اتاق بازرگانی مازندران هم در این نشست گفت: کاروان رسانه ای استان برای رصد مشکلات واحدهای تولیدی استان به راه می افتد.

?غلامرضا عشریه با اعلام این مطلب افزود: کاروانی با حضور کارگروه رسانه استان برای بررسی مشکلات صنعت و تولید استان و بازدید از واحدهای تولیدی تشکیل می شود.

عشریه به شکل گیری کارگروه رسانه در استان مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هایی که استان مازندران دارد سعی کردیم از ظرفیت رسانه ای استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: تاکنون جلسات منظمی با حضور اصحاب رسانه در اتاق بازرگانی تشکیل شد و اعضای کارگروه علاقمند هستند تا برای توسعه استان تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه رسانه در تلاش است تا برای رفع مشکلات استان گام بردارد، یادآور شد: در سفرهای هیأت های تجاری نیز سعی شد تا از ظرفیت کارگروه رسانه بهره مند شویم و ان شاء ا.. بتوانیم با تعامل بخش های مختلف به توسعه مطلوب در سطح استان دست یابیم.

عباسعلی کوشکی دبیر کارگروه رسانه در مازندران نیز، استفاده از پتانسیل رسانه را هدف مهم تشکیل کارگروه رسانه در استان برشمرد و از رسانه به عنوان ابزاری اثرگذار برای جلب مشارکت و رهایی از بن بست توسعه یاد کرد.

کوشکی بیان داشت: زمانی کارگروه می تواند به رسالت خود و رهایی از بحران اقتصادی کمک کند که حمایت همه جانبه مدیران ارشد استان را به همراه داشته باشد.

وی اظهار داشت: کارگروه باید در جریان همه امور مرتبط با بخش خصوصی قرار گیرد تا راهکارهایی برای برون از رفت از مشکلات ارائه دهد.

کوشکی به برنامه های کارگروه اشاره و اضافه کرد: بازدید از واحدهای تولیدی و گفت و شنود با مدیران واحدها، بازتاب مطالبات و انتظارات آنان را بیان کرد.

کارگروه رسانه ای پارلمان بخش خصوصی مازندران برای نخستین بار در کشور تشکیل و در روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران فعال است./

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *