معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران، خبر داد: ” توافق هیأت های اقتصادی ایران و دولت آستراخان بر تشکیل کارگروه کشاورزی “

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران، خبر داد:

توافق هیأت های اقتصادی ایران و دولت آستراخان بر تشکیل کارگروه کشاورزی

 

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران پس از شرکت در مراسم گشایش نمایشگاه توانمندی های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در آستراخان، در نشست هیأت اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران با هیأت دولت آستراخان شرکت کرد.

علی احسانی،  گفت: در این نشست، دو طرف در زمینه‌ی تشکیل کارگروه کشاورزی به توافق رسیدند.

وی تصریح کرد: کاهش تعرفه های واردات کالاهای آستراخان با استان های شمالی، حل مشکل تأمین زمین سرای تجاری ایران و برقراری پرواز هوایی، افزایش همکاری های رسانه ای، خطوط کشتیرانی و توریسم درمانی و تسهیل در صدور روادید از مباحث مورد بحث دو طرف بود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران ، یاد آور شد: در این نشست مقرر شد با توجه به فعالیت های مشابه و مکمل در مورد تبادلات محصولات کشاورزی کارگروه مشترک تشکیل شود تا در مورد افزایش آن، پیشنهادات عملی ارائه کند.

کاهش تعرفه های واردات کالاهای آستراخان با استان های شمالی، حل مشکل تأمین زمین سرای تجاری ایران و برقراری پرواز هوایی، افزایش همکاری های رسانه ای، خطوط کشتیرانی و توریسم درمانی و تسهیل در صدور روادید از مباحث مورد بحث دو طرف بود.

در نشست هیأت رسمی کشورمان به ریاست دکتر نجفی، متشکل از مجتبی خسرو تاج، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، سرکنسول ایران در آستراخان، علی احسانی، معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری و رییسان اتاق‌های بازرگانی گیلان و مازندران و جمعی از مدیران کل با هیأت دولت آستراخان به ریاست مالکلوف در مورد مسائل مختلف گسترش روابط دو طرف و راهکارهای رفع موانع آن بحث و تبادل نظر شد./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *