آیت ا.. طبرسی: ” همدلی و همزبانی راز موفقیت است “

آیت ا.. طبرسی:

همدلی و همزبانی راز موفقیت است

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، با اشاره به شعار سالجاری و تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: همدلی و همزبانی راز موفقیت است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران،آیت ا.. نورا.. طبرسی در نشست با هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران، گفت: اگر همدل و همزبان نباشیم و همدیگر را یاری نکنیم موفق نخواهیم بود زیرا جامعه ای موفق است که همدل باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به مشکلات اخیر کشورهای خاورمیانه و مسلمانان گفت: ریشه بیشتر این مشکلات ناشی از متحد نبودن مسلمانان است و این امر سبب اختلافات می شود.

امام جمعه ساری با انتقاد از سکوت برخی کشورهای اسلامی در محکوم کردن حمله عربستان به یمن گفت: علت این سکوت آن است که همدلی و همزبانی وجود ندارد و امت واحده نیست.

تفرقه بزرگترین مصیبت جهان اسلام است

وی تشتت و تفرقه را بزرگترین مصیبت جهان اسلام برشمرد و گفت: تشتت سبب شده که دشمنان پول های مسلمانان را به یغما می برند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، راز و رمز ایران اسلامی را وحدت و مکتب دانست و گفت: این امر سبب توفیق ایران اسلامی در ?? سال گذشته شده است.

وی مسئله وحدت و همزبانی را مسئله شرعی و اسلامی دانست و به شعار اخلاق مداری که از سوی اتاق بازرگانی مازندران انتخاب شده، اشاره کرد و گفت: اخلاق و اخلاق مداری در دین اسلام نیز مورد توجه بوده و به عنوان یک اصل مدنظر قرار گرفته است.

آیت ا.. طبرسی به اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران توصیه کرد که برای توسعه استان همدلی داشته باشند و بجای پرداختن به مسائل حاشیه ای، متحد و هم قسم شوند زیرا راز و رمز موفقیت اتاق بازرگانی با هم بودن است.

وی با بیان اینکه اسلام برای تجارت و کار اهمیت زیادی قائل است گفت: در هیچ مکتبی به اندازه اسلام راجع به کسب و کار و تلاش همانند اسلام توجه نشده است.

آیت ا.. طبرسی با عنوان اینکه اسلام تجارت را واجب کرده است گفت: تجارت امری مقدس بوده که در آیات و روایات اسلامی نیز به آن توجه شده است.

آیت ا.. طبرسی با بیان اینکه مسلمانان نباید فقیر باشند بیان داشت: ما نباید دنباله رو غربی ها باشیم زیرا اسلام برتر و پیشواست و در علم و تجارت نیز باید حرف اول را زند.

بازرگانان سفیران انقلاب هستند

امام جمعه ساری، با اشاره به اینکه عبادت ?? جزء است گفت: ? جزء عبادت کسب و رزق حلال است زیرا اگر کسب حلال نباشد، آرامشی در کار نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران از بازرگانان به عنوان سفیران انقلاب و ایران اسلامی یاد کرد و گفت: بازرگانان در تجارت باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند و نمایندگان خوبی برای کشور در خارج باشند زیرا در غیر اینصورت بدبینی نسبت به اسلام ایجاد می شود.

آیت الله طبرسی به مشکلات فراروی اقتصاد استان اشاره کرد و گفت: مشکلات و موانع فراروی صادرات را می توان با برپایی نشست هایی با متولیان امر رفع کرد.

صادرات چالش بخش کشاورزی است

رئیس اتاق بازرگانی مازندران هم در این نشست، یکی از چالش های استان در بخش کشاورزی را صادرات برشمرد و با عنوان اینکه امسال سال همدلی دولت و ملت نامگذاری شده است گفت: نمایندگان بخش خصوصی به عنوان سربازان جهادگر حوزه اقتصادی نقش آفرینی می کنند.

عبداله مهاجر با بیان اینکه اتاق بازرگانی به عنوان بازوان بخش اقتصادی آمادگی اجرای تمام منویات مقام معظم رهبری را دارد خواستار حمایت جدی مسئولان از بخش اقتصادی شد.

وی با بیان اینکه تحول گرایان اخلاق و توسعه به عنوان شعار هیئت نمایندگی اتاق بازرگانی مازندران است گفت: امروز اخلاق نیاز ضروری برای توسعه به شمار می رود.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی مازندران، نگاه ما بر این است که استان مظلوم و سرسبز با حمایت ویژه به حق مطلوبش دست یابد.

غلامرضا عشریه رئیس دوره پنجم اتاق بازرگانی مازندران هم، با اشاره به شعار سالجاری دولت، ملت، همزبانی و همدلی گفت:امیدواریم با حمایت های نماینده ولی فقیه، برای توسعه صادرات و اقتصاد استان گام برداریم.

وی با بیان اینکه در شرایط بسیار سختی بسر می بریم گفت: در این دوره، مسئولیت مان برای رونق اقتصادی بسیار حساس است. /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *