استاندار اعلام کرد؛ ” برگزاری انتخابات سالم اولویت است/ هیأت های تجاری در راه مازندران “

استاندار اعلام کرد؛

برگزاری انتخابات سالم اولویت است/ هیأت های تجاری در راه مازندران

 

استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال جاری گفت: برگزاری انتخابات بیطرفانه و سالم مهمترین رویکرد و اولویت است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، ربیع فلاح جلودار در نشست با هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران با عنوان اینکه تمام تلاش را برای برگزاری انتخابات سالم خواهیم داشت، گفت: هر رأی که از صندوق بیرون آید قابل احترام است و با بحث های جناحی و سلیقه ای برای حمایت از افراد خاص در سیستم های دولتی بی رحمانه برخورد کنیم.

وی با تأکید بر اینکه شایستگان باید در مسند کار قرار گیرند اظهار داشت: شایستگان و علاقمندان به توسعه در استان جایگاه دارند.

استاندار مازندران با عنوان اینکه فضای همدلی و همزبانی باید در استان توسعه یابد، حمایت از بخش خصوصی را از راهبردهای مهم برشمرد و گفت: به هیچ عنوان در سال جاری اجازه نمی دهم بخش های دولتی دخالت های بیجا و یا موانع فراروی بخش خصوصی ایجاد کنند.

استاندار مازندران از اتاق بازرگانی به عنوان تأثیرگذارترین نهاد و بخش یاد کرد و گفت: نقش اتاق بازرگانی بسیار فراتر از بخش دولتی است و خوشبختانه در مازندران بخش خصوصی و دولتی در کنار هم هستند.

مازندران گل سرسبد استان هاست

وی با بیان اینکه شرایط ما بسیار حساس است، گفت: مازندران به عنوان گل سرسبد است و می توانیم با اتحاد و انسجام قدمهایی برداریم تا به نیازهای نسل های آتی توجه کنیم.

فلاح به تلاش های دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف اشاره و اضافه کرد: دولت به هر شعاری که داده اعتقاد داشته است و در راستای تحقق آن گام برداشته است.

استاندار مازندران به تلاش دولت برای سرانجام بخشیدن مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: مقاومت، استقامت و اعتقاد مردم سبب محقق شدن این موضوع شده است و خوشبختانه دولت تدبیر و امید تعامل سازنده ای در داخل و خارج داشته و سیاست خارجی ما در واقع تدوام سیاست داخلی است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران آرامترین استان در حوزه های مختلف است گفت: امروز شاهد آن هستیم که همه نمایندگان پشتیبان دولت هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات جدی در استان داریم از بخش خصوصی و اتاق بازرگانی خواست تا برای نیل به اهداف و رفع مشکلات حمایت های لازم را داشته باشند.

فلاح جلودار، زمینه مناسب برای ایجاد فضای کسب و کار، رونق اقتصادی، اشتغالزایی، توجه به قابلیت ها و استعدادهای استان، صادرات خدمات فنی و مهندسی را از جمله سیاست ها بیان کرد.

وی حمایت از تولیدات کشاورزی را از دیگر راهبردها برشمرد و گفت: بدون شک میزان تولیدان بخش کشاورزی و مرکبات استان در سالجاری در مقایسه به سال گذشته رشد چشمگیری خواهد داشت.

ظرفیت صادراتی مازندران دو میلیارد دلار است

استاندار مازندران ظرفیت صادرات استان را بیش از دو میلیارد دلار بیان کرد و گفت: در حال حاضر میزان صادرات یک چهارم ظرفیت موجود است.

وی با اشاره به قابلیت های استان گفت: بندر امیرآباد، نوشهر و فریدنکنار از قابلیت های استان است و به دنبال آن هستیم که منطقه آزاد تجاری و منطقه ویژه در استان ایجاد شود.

فلاح جلودار، ظرفیت روستایی را از دیگر قابلیت های مازندران برشمرد و گفت: در ایام نوروز بیش از دو میلیون مسافر در این مناطق اقامت داشتند که نشان دهنده ظرفیتهای استان است.

استاندار مازندران گفت: در دوهفته آینده یک هیأت قرقیزستانی به استان سفر می کند، همچنین یک هیأت آذربایجانی نیز در آینده به استان سفر خواهد داشت./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *