مهاجر عنوان کرد: ” انجمن های تخصصی، اتاق بازرگانی را برای توسعه صنعتی مازندران یاری کنند “

مهاجر عنوان کرد:

” انجمن های تخصصی، اتاق بازرگانی را برای توسعه صنعتی مازندران یاری کنند “

رئیس اتاق بازرگانی مازندران تصریح کرد: انجمن های تخصصی، اتاق بازرگانی را برای توسعه و رونق صنعتی استان کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، عبداله مهاجر در دیدار هیأت رئیسه و رییس کمیسیون خدمات فنی ومهندسی و فناوری it و نایب رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق با هیأت مدیره و رییسان انجمن های تخصصی خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران، با عنوان اینکه با شعار اخلاق گرایی و همدلی فعالیتمان را آغاز کرده ایم از انجمن های تخصصی خانه صنعت و معدن و تجارت خواست برای توسعه و رونق صنعتی، اتاق بازرگانی را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه بخشنامه ها و دستورالعمل ها تاکنون مشکلات و موانع را حل نکرده اند عنوان کرد: بنابراین باید به فکر راه و چاره دیگری باشیم درحالیکه امروزه بیشتر شعار مطرح شده و عمل در کار نیست و در نتیجه هر روز مشکلات افزون تر می شود.

وی از اعلام آمادگی کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی برای همکاری با خانه صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد و تاکید کرد: انجمن های تخصصی خانه صنعت و معدن برای توسعه استان، یاری کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه نیازمند اتحاد و همفکری بعد از شناسایی مشکلات هستیم، یادآور شد: دبیران اجرایی خانه و اتاق باید زمینه همکاری و اجرای مصوبات را فراهم کنند.

مهاجر افزود: استاندار مازندران تلاش دارد تا مشکلات را رفع کند و برای تحقق این هدف باید برنامه، اطلاعات و راهکارهای مورد نیاز را ارائه دهیم.

صابرکاظمی ترکی نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی مازندران نیز با عنوان اینکه نباید به دنبال بیان کمبودها و ضعف ها باشیم، اظهار داشت: جلسه مشترک امروز اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن نقطه عطفی محسوب می شود.

وی بیان داشت: امروز علیرغم مشکلات، چرخ های زیادی در حال چرخش است و باید منابع و استعداهای را بشناسیم و یکی از بهترین منابع، منابع انسانی است.

کاظمی، کارآفرینان را از بهترین منابع انسانی برشمرد که بعضا گمنام هستند، گفت: باید از تجربیات کشورهای پیشرفته به ویژه اروپایی ها بهره مند شد و آن را به کشورمان منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه برخی صنایع استان ما حرف هایی برای گفتن و توان و ایده هایی برای بیان و رخ کشیدن دارند، اظهار داشت: ما کالاهایی برای صادر کردن داریم و از این ظرفیت باید بهره گیریم.

سید باقر اصفهانی رئیس کمیسیون خدمات فنی و مهندسی و فناوری it نیز عنوان داشت: تنها راه حل مشکلات همدلی و همزبانی است که به تبع آن زمینه بستر حل مشکلات را فراهم می کند.

وی اظهار داشت: هیئت نمایندگان و هیئت رئیسه فعلی اتاق بازرگانی به دنبال تغییر و تحول در سایه همدلی و هم افزایی است.

اصفهانی از تشکیل کمیسیون فناوری و تحقیقات it برای نخستین بار در اتاق بازرگانی استان خبر داد و گفت: دنیا به دنبال توسعه فناوری های پیشرفته به ویژه در ارتباط با it و آی سی تی است و به همین منظور اتاق بازرگانی استان به فکر ایجاد چنین کمیسیونی افتاد.

اکبر چوپانی عضو هیئت رئیسه و خزانه دار اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی مازندران نیز برگزاری جلسات مشترک بین اتاق و خانه صنعت و معدن را راهگشا و مفید برشمرد و گفت: این جلسات سبب افزایش همدلی و همفکری می شود و بسترهای توسعه همکاری ها را مهیا می کند. /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *