معاون اقتصادی استاندار مازندران: ” ساری و مارکه خواهرخوانده می شوند “

معاون اقتصادی استاندار مازندران:

ساری و مارکه خواهرخوانده می شوند

 

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت: در جریان سفر هیئت ایتالیایی، تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین ساری و مارکه امضاء می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، حسن خیریان پور در همایش تجاری مشترک فعالان اقتصادی مازندران با هیأت اقتصادی جمهوری ایتالیا در سالن همایش اتاق بازرگانی،  افزود: هدف از حضور هیأت اقتصادی ایتالیا، تعمیق ارتباط در ابعاد مختلف و گسترش مناسبات تجاری، صنعتی، اقتصادی، گردشگری، دانشگاهی و علمی است.

وی تصریح کرد: برای تحقق اهداف، چهار گروه کاری تشکیل‌شده که شامل گروه کاری، صنعتی و اقتصادی، گروه کشاورزی، گروه گردشگری و صنایع‌دستی و گروه علمی و دانشگاهی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران تصریح کرد: در این سفر مذاکرات و تبادل تجربیات انجام شد و ماحصل این تبادل، در قالب تفاهم‌نامه امضاء می‌شود.

خیریان پور یادآور شد: در قالب این تفاهم‌نامه شهر ساری و مارکه ایتالیا خواهرخوانده می‌شوند و امیدواریم با ظرفیت‌های موجود، تبادل دانش فنی و مهندسی و گسترش مبادلات اقتصادی و صادرات در زمینه‌های مختلف را شاهد باشیم.

وی افزود: اتاق بازرگانی، صنعت و معدن و بخش خصوصی مازندران توانمندی‌های زیادی دارند و علاقه‌مندی زیادی برای گسترش همکاری‌ها با استان مارکه داریم./