رئیس اتاق بازرگانی مازندران عنوان کرد: ” مازندران مستعد برای سرمایه گذاران اروپایی “

رئیس اتاق بازرگانی مازندران عنوان کرد:

مازندران مستعد برای سرمایه گذاران اروپایی

 

رئیس اتاق بازرگانی استان، مازندران را مستعد برای سرمایه گذاری اروپایی ها و خارجی ها دانست و گفت: این استان برای سرمایه گذاری امن و مستعد است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، عبداله مهاجر در همایش تجاری مشترک فعالان اقتصادی مازندران با هیأت اقتصادی جمهوری ایتالیا در سالن همایش اتاق بازرگانی، افزود: یکی از راه‌های توسعه ارتباطات، ایجاد دبیرخانه مشترک بین اتاق بازرگانی مازندران و استان مارکه ایتالیا است.

وی صنایع کوچک و متوسط را از مزیت‌های مازندران اعلام کرد و گفت: این استان در بخش‌های دیگر نیز توانمندی‌های زیادی دارد و مزیت جدی استان مازندران گردشگری و زیرساخت‌های گردشگری برای سرمایه‌گذاری مهیا است و ایتالیا می‌تواند از این فرصت استفاده کند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران ادامه داد: جمهوری ایتالیا ارتباط خوبی پیش و پس از تحریم‌ها با جمهوری اسلامی ایران داشته و ارتباط تجاری این دو کشور خوب و عمیق است و امیدواریم هیأت تجاری بتواند زمینه تجارت واقعی بین کشور را فراهم کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران تصریح کرد: توسعه اقماری مراکز دانشگاهی نیز می‌تواند دستاوردهای خوبی بین مازندران و مارکه داشته باشد و برای بهتر استفاده کردن از مزیت‌های دو استان، باید توانمندی‌های دو منطقه معرفی شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران عنوان کرد: ارتباط تجاری بین دو کشور و دو استان نیازمند رفع موانع است که باید با تلاش دو طرف رفع شود.

مهاجر بابیان اینکه ایران ازنظر امنیت در خاورمیانه و جهان بی‌نظیر است ادامه داد: مازندران و ایران مستعد برای سرمایه‌گذاری اروپایی‌ها است./