عشریه عنوان کرد: ” اتاق بازرگانی پشتیبان بازار فروش تولیدات محصولات کشاورزی ارگانیک مازندران است “

عشریه عنوان کرد:

اتاق بازرگانی پشتیبان بازار فروش تولیدات محصولات کشاورزی ارگانیک مازندران است

 

رییس اتاق بازرگانی ، صنایع، معدن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه از یکسال پیش پیگیر تشکیل انجمن ارگانیک محصولات کشارزی ایران شعبه مازندران بوده ایم، گفت: اتاق بازرگانی پشتیبان بازار فروش تولیدات ارگانیک کشاورزان استان است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، غلامرضا عشریه پس از شکل گیری انجمن ارگانیک تولیدات محصولات کشاورزی شعبه مازندران در گفت و گویی افزود: امروزه بسیاری از شهروندان داخلی و خارجی به سمت مصرف محصولات ارگانیک رفته اند.

وی با بیان اینکه شماری از بازرگانان محصولات کشاورزی ارگانیک را وارد کشور می کنند، ادامه داد: اگر همین محصولات که ظرفیت و پتانسیل آن در داخل کشور وجود دارد تولید ارگانیک شود ، به راحتی در فروشگاه ها در دسترس شهروندان با قیمت مناسب تر از واردات قرار می گیرد.

عشریه به اهمیت تولیدات محصولات ارگانیک کشاورزی در مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: مازندران به عنوان قطب کشاورزی در امنیت غذایی نقش اساسی و محوری را دارد و توجه به کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی آن همواره مورد تاکید است.

وی کیفیت و کمیت را دو مقوله مهم در امنیت غذایی عنوان کرد و بیان داشت: کشاورزی بدون سم علاوه بر حفاظت از محیط زیست مازندران سلامتی شهروندان جامعه را تضمین می کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران تصریح کرد: تولیدات محصولات ارگانیک کشاورزی مازندران را همواره مورد حمایت و پشتیبانی در مقوله بازرگانی و فروش آن قرار خواهیم داد.

انجمن ارگانیک تولیدات محصولات کشاورزی ایران شعبه مازندران با هدف ساماندهی تولیدات و افزایش سطح فعالیت های کشاورزی بدون سم در محل اتاق بازرگانی مازندران شکل گرفته است./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *