با حضور مسئولان مازنی و روسی انجام شد: امضای یادداشت تفاهم همکاری بین اتاق بازرگانی مازندران و ولگاگراد روسی

با حضور مسئولان مازنی و روسی انجام شد:

امضای یادداشت تفاهم همکاری بین اتاق بازرگانی مازندران و ولگاگراد روسی

 

با حضور مسئولان استان و اتاق بازرگانی مازندران و ولگاگراد، یادداشت تفاهم همکاری تجاری و علمی بین دو استان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، یادداشت تفاهم همکاری میان اتاق بازرگانی مازندران از جمهوری اسلامی ایران و کمیته اقتصادی ولگاگراد از جمهوری فدراسیون روسیه امروز در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران به امضای دو طرف رسید.

عبداله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی مازندران در این نشست اظهار امیدواری کرد: با عنایت به ظرفیت‎های مهم دو استان مازندران و ولگاگراد، در آینده‎ای نزدیک با توجه به توافق ‎نامه مشترک میان دانشگاه علوم کشاورزی دو استان، شاهد مبادلات خوبی در بخش‎های علمی و کشاورزی باشیم.

وی درباره امضای این تفاهم نامه گفت: همکاری‎ها در بخش کشاورزی، لبنیات، آبزی‎پروری و صنعت است.

معاون کمیته اقتصاد استان ولگاگراد نیز از در این مراسم، ظرفیت‎های موجود در مازندران ابراز خرسندی کرد و گفت: التبه فکر نمی‎کردم که مازندران دارای توانمندی‎هایی با این گستردگی باشد، در مدت دو روز برنامه‎های به‎خوبی پیش رفت و یک تفاهم‌نامه نیز با دانشگاه علوم کشاورزی به امضا رسید.

سانییو الکساندر واسیلویچ گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی را در بازدیدهای میدانی دیدم و این گزارشات را به استان خود و مقامات روسی اعلام می‌کنم.

هیأت تجاری- سرمایه‌گذاری استان ولگاگراد روسیه در  سفر دو روزه خود به استان با فعالان اقتصادی استان دیدار داشته و از نزدیک با ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مازندران آشنا شدند./

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *