پیام رییس اتاق بازرگانی مازندران در سال حمایت از کالای ایرانی : توسعه و پیشرفت یک جامعه مرهون تدبیر در استفاده بهینه از دارایی های آن جامعه است .

پیام رییس اتاق بازرگانی مازندران در سال حمایت از کالای ایرانی :

توسعه و پیشرفت یک جامعه مرهون تدبیر در استفاده بهینه از دارایی های آن جامعه است .

خدا را شاکریم باتدبیر امام گونه مقام معظم رهبری امسال نیز همچون سنوات گذشته با شعار معنوی معظم له به مسائل مهم اقتصادی در جامعه نگاه ویژه ای شده است و با نام گذاری امسال بعنوان سال حمایت از کالای ایرانی برهمگان اعم از مسئولین و مردم تکلیف شده است .

اتاق بازرگانی بعنوان مشاور سه قوه معتقد است با عنایت به ظرفیت موجود، تولیدات برخی از محصولات ایرانی قابلیت رقابت بین المللی را دارا می باشد که نیازمند است با بهره گیری از توان رسانه ها به ویژه رسانه ملی در راستای معرفی این جایگاه با فرهنگ سازی مناسب و کارشناسی شده ، قدم موثری در این مسیر برداشته شود .

طبیعی است با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی می بایست تلاش نمود دیگر تولیدات کالای ایرانی نیز در یک شرایط کیفی و مساعد قرار گیرند و لازمه این موضوع نگاه ویژه به بحث آموزش است که اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی در این خصوص اهتمام دارد .

در این ارتباط اتاق بازرگانی مازندران در نخستین روز شروع کاری، کمیته ای ویژه برای این عنوان در دستور کار خود قرارداده و با بهره گیری از همه صاحبنظران بزودی برنامه ای را برای تحقق شعار مقام معظم رهبری تدون و اجرایی می نماید.

امید آن می رود در سال ۹۷ ، با تحقق شعار معنوی حمایت از کالای ایرانی مقام عظمای ولایت شاهد رونق اقتصادی در همه بخش های کشور باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *