میران آملی عنوان کرد: ” تشکل های فعال عضو اتاق حمایت می شوند “

میران آملی عنوان کرد:

” تشکل های فعال عضو اتاق حمایت می شوند “

 

نایب رییس اتاق بازرگانی مازندران بر حمایت اتاق از تشکل های فعال عضو خود تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، امیر میران آملی در مجمع عمومی سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی شعبه مازندران که در سالن همایش اتاق برگزارشد، گفت: تشکل های عضو اتاق در موضوعات تخصصی خود با بهره گیری از کارشناسان خبره می توانند به بخش خصوصی کمک کنند و اتاق نیز به سهم خود از تشکل های فعال و پویای خود حمایت خواهدکرد.

وی همچنین به راه اندازی تشکل های تحت حمایت و نظارت اتاق اشاره کرد و افزود: بر اساس

بند ک ماده ۵ قانون اتاق بازرگانی، صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران تشکیل سندیکاهای تولیدی، اتحادیه های صادراتی و وارداتی و انجمن های خدماتی در زمینه فعالیت های بازرگانی صنعتی، معدنی و خدماتی جزو وظایف و اختیارات اتاق بازرگانی ایران است.

میران با بیان اینکه اتاق بازرگانی مازندران شعبه تشکل های کشوری عضو اتاق را بر اساس نیاز مازندران در استان شکل می دهد، گفت: سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی از جمله صنایع فعالی بود که اتاق حضور شعبه ای از این سندیکا را در مازندران ضروری دانست.

نایب رییس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه اعتماد مردم با توجه به حساسیت نوع کار آسانسور به فعالین این عرصه کمرنگ شده، تأکیدکرد: سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی به جهت ایمنی و امنیت بیشتر این صنعت در ساختمان باید بیش از پیش تلاش کند تا اعتماد مردم به سازندگان و مجریان آسانسور باز گردد.

درمجمع عمومی سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی شعبه مازندران، محمدرضا زهره وندی نایب رییس به همراه اعضای هیأت مدیره سندیکا، براری نماینده امور تشکل های اتاق ایران حضور داشتند.

گفتنی است پس از برگزاری انتخابات، مهدی مینافر به عنوان رییس، مهدی منوچهری و مهدی مرکباتی به عنوان نواب رییس، هدایت انواری به عنوان خزانه دار، علی حسین چی به عنوان منشی و هادی شیرزاد به عنوان بازرس هیأت مدیره و آرمین سوادکوهی و حسین قاسمی به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره و علی رستمی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند./ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *