رییس اتاق بازرگانی مازندران: بخش خصوصی پای برنامه های خود می ایستد

رییس اتاق بازرگانی مازندران:

بخش خصوصی پای برنامه های خود می ایستد

رییس اتاق بازرگانی مازندران اعلام کرد: بخش خصوصی برنامه های خود را تا ۲۰ فروردین ارائه می کند و پای برنامه های پیشنهادی خود می ایستد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، نخستین نشست کارگروه تحقق شعار سال به ریاست سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در سالن شماره یک استانداری با حضور دستگاه‌های اجرایی و دولتی و همچنین مسوولان بخش خصوصی استان برگزار شد.

عبداله مهاجر دارابی رییس پارلمان بخش خصوصی مازندران در این نشست با اشاره به شعار “مهار تورم، رشد تولید” که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است، اظهار داشت: ۱۲ سال است که بیانات رهبری در ابتدای هر سال حول محور اقتصاد و تولید است و اگر هر سال ۵ درصد از شعارها محقق می شد شاید اکنون ۶۰ تا ۷۰ درصد مسائل حوزه اقتصادی و تولید حل شده بود.

وی با بیان اینکه شعارهای رهبری، هر سال تنوع خاصی داشته است، افزود: موضوع مهمی که امسال عنوان شد، حرف های بسیاری با بخش های خصوصی و دولتی دارد و ایشان مسائل را چه در سخنان تحویل سال و چه با توضیحات مبسوطی که در سخنرانی حرم امام هشتم (ع) داشتند، به روشنی و شفاف بازگو کردند.

رییس اتاق بازرگانی مازندران گفت: به طور قطع و یقین، زمانی که تورم مهار شود، مشکلات بر سر راه تولید حل می شود و در این بخش شاهد رشد و شکوفایی خواهیم بود.

مهاجر دارابی با بیان اینکه مهار تورم فقط در استان حل نمی شود، افزود: ۷۰ تا ۸۰ درصد این مسائل باید در سطح کلان و بخش اندکی در استان قابل حل است و به نظر می رسد اگر خواسته های بخش خصوصی محقق نشود، جایگاه خوبی در رشد تولید نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد که مسائل حوزه تولید با همکاری بخش خصوصی و دولتی باید رفع شود و هیچکدام به تنهایی نمی توانند در این راه به نتیجه برسند.

رییس اتاق بازرگانی مازندران اظهار داشت: باید واقعیت های بخش تولید را ببینیم، اینکه صرفا بگوییم چند واحد تولیدی را به چرخه تولید برگرداندیم کمک به حل مشکل نیست، کمک در جایی است که شرایطی را برای کنترل و ثبات در بازار داخلی و ارزی را نیز فراهم کنیم و نمی شود این بخش را مدیریت نکرد و بگوییم رشد تولید داریم.

مهاجر دارابی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی مازندران وظایف خود را به صورت مضاعف دنبال می کند و خود را در کنار بخش دولتی می بیند، اعلام کرد: تا ۲۰ فروردین ماه امسال برنامه اتاق بازرگانی استان را به استانداری ارائه می کنیم و پای برنامه های خود هستیم.

وی در پایان گفت: بخش خصوصی در همه حوزه ها می تواند تاثیرگذار باشد و همکاری دولت با این بخش برای رسیدن به رشد تولید حائز اهمیت است./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *