رییس اتاق بازرگانی مازندران اعلام کرد دعوت از فعالان اقتصادی مازندران در فراخوان بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات

رییس اتاق بازرگانی مازندران اعلام کرد

دعوت از فعالان اقتصادی مازندران در فراخوان بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با دعوت از فعالان اقتصادی استان در فراخوان بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات، از آن ها خواست تا در این رویداد بزرگ خود را بیازمایند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، ۲۹ مهرماه به نام روز صادرات نامگذاری شده و هر ساله تعدادی از صادرکنندگان کشور که براساس شاخص های ارائه شده در حوزه تجارت، بالاترین امتیاز را کسب کنند، به عنوان صادرکنندگان نمونه شناخته شده و مورد تجلیل قرار
می گیرند.

فراخوان شرکت در این رویداد اقتصادی و رقابت صادرکنندگان مازندران درخصوص بیست و چهارمین مراسم روز صادرات به آدرس ed.iccima.ir قابل ملاحظه است.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران به عنوان نماینده بخش خصوصی در نظر دارد در راستای وظیفه محوله و به منظور ارج نهادن به تلاش قابل تحسین فعالان اقتصادی عرصه صادرات غیرنفتی استان همگام با سایر استانه ای کشور نسبت به انتخاب، معرفی و تجلیل از صادرکنندگان نمونه اقدام نماید.

به گفته رییس اتاق بازرگانی مازندران صادرکنندگان استان اعم از حقیقی و حقیقی می توانند در این رویداد شرکت کنند اما شرط اصلی آن است که پیش از آن، صادرکنندگان نسبت به رفع تعهدات ارزی خود اقدام کرده و مشکلی از بابت بازگشت ارز حاصل از صادرات نداشته باشند.

عبداله مهاجر دارابی بیان کرد: فعالان اقتصادی می توانند تا ۱۵ مهرماه ۹۹ به آدرس الکترونیکی ed.iccima.ir ویژه روز صادرات مراجعه و پس از مطالعه کامل فراخوان، در گروه های کالایی و خدماتی با ارائه اسناد و مدارک لازم ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی پس از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز و با مراجعه به سامانه روز ملی صادرات و صفحه ثبت نام، فرمه ا را به صورت آنلاین تکمیل و کد رهگیری را دریافت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران تأکید کرد: با توجه به اینکه واردکردن اطلاعات و تکمیل مدارک به صورت مرحله ای است و ویرایش اطلاعات نیز طی چند روز امکانپذیر خواهد بود، اما متقاضایان دفت داشته باشند که پس از زدن دکمه تأیید نهایی و ارسال مدارک، دیگر امکان هیچگونه ویرایش و تغییری در اطلاعات ارسالی وجود ندارد.

وی در پایان گفت: متقاضیان، حتماً دو نسخه کپی از اطلاعات ثبت نام خود را پس از مهر و امضا، توسط دارنده کارت/مدیرعامل به همراه زونکن مدارک و اطلاعات به دبیرخانه ستاد(اتاق مازندران) تحویل دهند./

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *