رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مازندران: ” خط مستقیم پروازی ساری – قزاقستان راه‌اندازی می‌شود “

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مازندران:

خط مستقیم پروازی ساری – قزاقستان راه‌اندازی می‌شود

 

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از راه اندازی خط مستقیم پروازی ساری – قزاقستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، محمد کاوه ظهر در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از راه اندازی خط مستقیم پروازی ساری –  قزاقستان خبر داد و اظهارداشت: این خط پروازی قرار است توسط سرمایه گذار ایرانی مقیم قزاقستان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از ایجاد خط پروازی مستقیم ساری – قزاقستان، تبادل تجربیات پزشکی دو کشور است، افزود: امیدواریم با این اقدام بتوانیم گردشگری سلامت را در مازندران رونق دهیم.

عضو کمیسیون گردشگری اتاق ایران با بیان اینکه مازندران یکی از استان های پایلوت گردشگری سلامت در کشور شناخته شده است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا جذب گردشگری سلامت و بیماران را از کشورهای حوزه دریای خزر داشته باشیم.

کاوه با اعلام اینکه استانداری مازندران نیز در توسعه مراودات همکاری کشورهای منطقه پیشتاز است، افزود: امیدواریم با توسعه خطوط پروازی بتوانیم نقش مازندران در توسعه را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه مقوله گردشگری سلامت را در مازندران رونق بیشتری می‌دهیم، گفت: اتاق بازرگانی استان نیز به نوبه خود در تلاش برای تقویت گردشگری سلامت است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق مازندران با اشاره به اینکه فضای درمانی و پزشکی استان برای توسعه گردشگری سلامت فراهم است، افزود: همکاری و همیاری همه مردم و مسئولان برای تقویت گردشگری سلامت اثرگذار است.

کاوه با بیان اینکه خط پروازی مستقیم ساری – دبی نیز هفته‌های آینده در مازندران آغاز می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم نسبت به مبادلات پزشک و بیمار بین بیمارستان های مازندران و کشورهای عربی گام‌های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران دارای دانشگاه‌های پزشکی متعدد است، افزود: این دانشگاه‌های پزشکی سبب شد تا ظرفیت درمانی و پزشکی بیمارستان های استان برای توسعه گردشگری سلامت موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *