رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق مازندران: ۶۲۴ فعال اقتصادی واجد شرکت در انتخابات اتاق ساری هستند

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران، دهمین دوره انتخابات هیأت نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور امروز شنبه ۲۰ اسفندماه در حال برگزاری است.
در مازندران نیز این انتخابات از ساعت ۸ تا ۱۸ همزمان با سایر استانها زمانبندی شده است که طبق سنوات گذشته احتمال می رود در صورت استقبال گسترده، با نظر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق های کشور، زمان رأی گیری تا ساعت ۲۱ تمدید شود.
محمد کریم فکوری رئیس هیات نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی مازندران با اعلام کاندیداتوری ۳۰ عضو اتاق استان در این رویداد مهم، اظهار داشت: ۶۲۴ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران واجد شرایط رأی دادن هستند.
وی بیان کرد: انتخابات به صورت نیمه رایانه ای و هوشمند برگزار می‌شود و افراد ابتدا احراز هویت می شوند تا در صورت مجاز بودن به رأی گیری، آرای خود را ثبت کنند.
رئیس هیات نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی مازندران تصریح کرد: به همراه داشتن کارت بازرگانی معتبر با ۲ سال سابقه عضویت پیوسته یا ناپیوسته در اتاق بازرگانی، و دارا بودن عضویت حقیقی، شرط شرکت در انتخابات اتاق است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *