رئیس اتاق بازرگانی مازندران: استکبار جهانی با نشانه گرفتن سپاه کل نظام را هدف گرفت

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:
استکبار جهانی با نشانه گرفتن سپاه کل نظام را هدف گرفت
رئیس اتاق بزرگانی مازندران با اشاره به مخاطب قرار گرفتن سپاه توسط استکبار جهانی، آن را نگاه نفاق‌گونه بر شمرد و گفت: استکبار با نشانه گرفتن سپاه، کل نظام را نشانه‌گذاری کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، عبداله مهاجر دارابی» رئیس اتاق بازرگانی مازندران در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش ویژه استان مازندران که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با تبریک ایام شعبانیه و روز جوان و گرامیداشت روز ارتش، اظهار داشت: ارتش و نیروی هوایی و هوانیروز در ۱۹ بهمن‌ماه ۵۷ به امام راحل لبیک گفته و همه ارتشیان لبیک‌گوی مقام معظم رهبری و حضرت امام(ره) هستند.
وی با اشاره به دلاورمردی‌های ارتش در انقلاب، افزود: اگر جانفشانی‌های نیروهای ارتش نبود، پایداری نظام و انقلاب را نداشتیم.
مهاجر دارابی با بیان اینکه نیروهای ارتش راوی بخشی از انقلاب هستند، افزود: بعد از انقلاب دشمنی‌های زیادی به این نظام شده است و این خانواده بزرگ دارای فضای امنیتی و حیثیتی و فضای مختلف است که در ایجاد امنیت نقش دارد.
وی با اشاره به تقدیم ۴۷ هزار شهید ارتش در انقلاب، تعداد شهدای ارتش مازندران را ۳ هزار شهید اعلام کرد و گفت: همچنین در زمان جنگ بیش از ۱۴ هزار نیروی ارتشی به جبهه‌ها اعزام شدند که نشانه پایمردی این خانواده در حفظ نظام است.
این مسئول با بیان اینکه بسیج و سپاه شاکله نظام هستند، اظهار کرد: ارتش را از این دو نهاد جدا نمی‌دانیم؛ زیرا با تشکیل سپاه بسیاری از ارتشیان در کسوت سپاه قرار گرفتند و وحدت و یکپارچگی با همت و درایت حضرت امام خمینی (ره) و مدیریت مقام معظم رهبری ایجاد شد.

مهاجر دارابی با اظهار اینکه همه مردم ایران هم سپاهی و هم ارتشی هستند و ارتشیان در رأس نظام هستند، ادامه داد: با وحدت و همدلی که بین این دو نهاد ایجاد شد دشمنی‌های زیادی متوجه‌شان شد.
وی با اشاره به مخاطب قرار گرفتن سپاه توسط استکبار جهانی، آن را نگاه نفاق‌گونه بر شمرد و گفت: استکبار با نشانه گرفتن سپاه، کل نظام را نشانه‌گذاری کرد چون سپاه و ارتش برای ملت یکی است و دشمن قصد سوءاستفاده از این دو نهاد را دارد.

تهدید سیل به فرصت همدلی تبدیل شده است

مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اتحاد و همبستگی در جریان سیل اخیر گفت: ملت تهدید سیل را به فرصت همدلی تبدیل کرده است.
امیر سید حسام هاشمی در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش ویژه استان مازندران که در اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد با اشاره به سیل اخیر در برخی از استان‌ها اظهار داشت: سیل اخیر هر چند یک تهدید بوده ولی مثل همیشه ملت ما تبدیل به فرصت کرده و برکات آینده‌ای خواهد داشت.
وی ادامه داد: نظام این همه دشمن دارد ولی اتحاد، وحدت و یکپارچگی را در سیل اخیر دیدیم و حتی از کشورهای دیگر برای کمک رسانی آمدند که ناشی از همبستگی و همدلی ملت ایران بود.
هاشمی با اشاره به تقرقه افکنی دشمنان و اقدام خصمانه ترامپ در تروریست خواند سپاه پاسداران اظهار داشت: از اول انقلاب ارتش و سپاه یکی بودند ولی کار دشمن تفرقه افکنی است و من به عنوان یک ارتشی افتخار می‌کنم که روزی سپاهی بوده و هستم و به آمریکا و استکباری که سپاه را تروریست قلمداد کردند، تو دهنی خواهیم زد.
وی ادامه داد: اقدام خصمانه ترامپ موجب شد تا مجلسیان لباس سپاهی بپوشند و امروز رئیس اتاق بازرگانی هم لباس سپاهی می‌پوشد و خدمتی بود که در آن به سپاه کرد.
این مسئول با گرامیداشت روز ارتش، ارتش را بازوی توانای انقلاب اسلامی دانست و گفت: روز ۲۹ فروردین را حضرت امام راحل برای تقویت ارتش نامگذاری کرد زیرا تضعیف ارتش حرام است و ارتش در برهه‌های مختلف اقتدار خود را به نمایش گذاشته است.

خاطرات امیران و پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران جمع آوری می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت فرارسیدن روز ارتش گفت: خاطرات امیران و پیشکسوتان دفاع مقدس استان جمع آوری می شود.
سردار عبداله ملکی در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش ویژه استان مازندران که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این همایش با هدف پاسداشت حماسه‌های ماندگار غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
وی افزود: در سیل اخیر ارتش بسیج سپاه و نیروی انتظامی و گروه‌های جهادی در کنار دستگاه‌های اجرایی دولت در استان‌های حادثه دیده سیل نشان دادند که مثل زمان جنگ در میدان هستند و مردم را تنها نگذاشتند.
وی با اشاره به تدوین کتاب‌های حوزه دفاع مقدس افزود: در حوزه ارتش نیز با جدیت تمام پیگیر جمع آوری خاطرات امیران و پیشکسوتان دفاع مقدس هستیم و بخشی از آن را به کتاب تبدیل کردیم.
ملکی تدوین کتاب امیر داریوش یزدان ستا را یکی از کتاب‌های این بخش اعلام کرد و ادامه داد: این کتاب در قالب تاریخ شفاهی با عنوان تن من مباد به نویسندگی فاطمه قنبری و پژوهش سیده مریم ذکریایی در سال ۹۷ توسط انتشارات سرو سرخ وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران به چاپ رسید.
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: امیر یزدان ستا از فرماندهان و جانبازان ارتش مازندران در دفاع مقدس بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *