رئیس کمیسیون تحقیقات اتاق : ” بانک اطلاعات شرکت‌های دانش بنیان مازندران تدوین شود”

رئیس کمیسیون تحقیقات اتاق بازرگانی مازندران:

بانک اطلاعات شرکت‌های دانش بنیان مازندران تدوین شود

 

رئیس کمیسیون تحقیقات، خدمات فنی مهندسی و فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی مازندران با تاکید بر شناسایی توانمندی‌های مهندسان جوان، گفت: بانک اطلاعات شرکت‌های دانش بنیان مازندران تدوین شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، سید باقر اصفهانی در جلسه کمیسیون تحقیقات، خدمات فنی مهندسی و فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی مازندران به منظور ارزیابی و شناسایی بنگاه‌های اقتصادی استان در حوزه دانش بنیان، اظهار داشت: می بایست با شناسایی بنگاه‌های اقتصادی مورد نیاز استان اقدام مهمی در جهت  رفع موانع و مشکلات به سمت اجرایی شدن صورت گیرد.

وی افزود: امسال باید تعداد بیشتری از شرکت‌هایی که قابلیت تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان را دارند را شناسایی کنیم.

اصفهانی با بیان اینکه هر جامعه نان خرد خود را می‌خورد، گفت: باید از بی‌اطلاعی و نداشتن آگاهی فاصله بگیریم و صاحبان تولید را با مزایای شرکت‌های دانش بنیان آشنا کنیم.

وی  با اشاره به اهمیت رشد مطلوب در جامعه, گفت: علاوه بر شرکت‌های دانش بنیان باید محصولات این شرکت‌ها را در نظر داشته باشیم.

اصفهانی بیان داشت: برای افزایش تراز ملی که ۲۱ شاخص نظیر تولید، ثروت، نرخ تورم، رکود، باید به همه عوامل توجه  شود و برای رشد و توسعه جامعه تلاش کرد.

رئیس کمیسیون تحقیقات، خدمات فنی و مهندسی و فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی مازندران گفت: دستگاه‌های اجرایی با اهداف پارک علم و فناوری بیشتر آشنا شوند که در این زمینه نقش دانشگاه‌ها نیز بسیار مهم است.

وی بیان داشت: بسیاری از شرکت‌ها دارای توانمندی هستند که با داشتن امکانات و نیروهای متخصص ظرفیت تبدیل شدن به دانش بنیان شدن را دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.

اصفهانی افزود: می شود با مدیریت درست، از کارآفرینان و فناوران در استان استفاده شود تا مازندران با ظرفیت خاص خود به جایگاه واقعی و مهم خود دست یابد./

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *