رئیس اتاق بازرگانی مازندران خبر داد: ” با ایجاد سرای تجاری شرایط صادرات کالای مازندران به روسیه تسهیل می‌شود “

رئیس اتاق بازرگانی مازندران خبر داد:

با ایجاد سرای تجاری شرایط صادرات کالای مازندران به روسیه تسهیل می‌شود

 

رئیس اتاق بازرگانی مازندران، پیگیری برای ایجاد سرای تجاری در آستراخان روسیه را از جمله برنامه های این سفر بیان کرد و گفت: مقدمات اولیه ایجاد این سرا انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، غلامرضا عشریه در ادامه سفر هیأت اقتصادی مازندران به روسیه اظهار داشت: برای توسعه مناسبات تجاری دو استان مازندران و آستراخان گروه های تجاری و اقتصادی را در این استان به سه قسمت تقسیم کردیم و کارگروه‌های متفاوتی در این استان در این مدت پیگیری می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این سفر تلاش داریم که موانع و مشکلات تجاری دو طرف  رفع شود، شرایط برای صادرات کالای مازندران به روسیه فراهم شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران اضافه کرد: یکی از مواردی که در این سفر پیگیری می شود توسعه روابط گردشگری است و با تشکیل کارگروهی در این زمینه طرف های مقابل امروز موارد را با همدیگر بررسی و نسبت به تعیین راهکار اقدام می کنند.

وی در ادامه درباره اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات تجاری گفت: فعالین بخش خصوصی در این سفر حضور دارند و با تشکیل کارگروهی در این زمینه تلاش داریم که مشکلات تجاری به صورت جدی بررسی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

عشریه در ادامه خاطر نشان کرد: پیگیری برای ایجاد سرای تجاری در این استان نیز به صورت جدی در این سفر مطرح است و مقدمات اولیه برای ایجاد این سرای تجاری انجام شده است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران اضافه کرد: یکی از موارد جدی در این سفر ایجاد سرای تجاری است که برنامه داریم این سرا به زودی راه اندازی شود که با ایجاد این سرای تجاری مشکلات تجاری ایرانی رفع می شود. /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *