در سفر به روسیه؛” هیأت اقتصادی مازندران از قابلیت‌های اقتصادی آستراخان بازدید می‌کند “

در سفر به روسیه؛

هیأت اقتصادی مازندران از قابلیت‌های اقتصادی آستراخان بازدید می‌کند

هیأت اقتصادی مازندران در سفر کاری خود به روسیه از قابلیت‌های اقتصادی و تجاری آستراخان بازدید می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، هیأت اقتصادی مازندران که در پاسخ به دعوت الکساندر ژیلکین استاندار آستراخان، به روسیه کرده است، وارد این استان شد که مورد استقبال معاون استاندار آستراخان و عشریه رئیس اتاق بازرگانی مازندران که از چند روز زودتر برای هماهنگی امور در آستراخان حضور داشت قرار گرفت.

هیأت اقتصادی مازندران پیش از حضور در آستراخان روسیه توقف کوتاهی را در فرودگاه مسکو داشت که در فرودگاه مسائل و نقطه نظرات فعالان بخش خصوصی مورد بررسی مجدد قرار گرفت.

مدیران دولتی ، مدیران بنگاه های اقتصادی و فعالان بخش خصوصی مازندران، استاندار را در این سفر همراهی می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری، رییس اتاق بازرگانی ، رئیس دانشگاه مازندران، مدیرکل فرودگاه‌ها ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، مدیرکل صنعت معدن و تجارت ، مدیرکل گمرکات، مدیر منطقه ویژه اقتصادی  بندر امیرآباد، و رییس نمایندگی وزارت خارجه و مدیرکل روابط عمومی استانداری از جمله مدیران همراه استاندار در این سفر به شمار می روند.

این هیأت قرار است امروز با استاندار آستاراخان روسیه دیدار داشته و از قابلیت‌های تجاری و اقتصادی این استان به صورت مستقیم بازدید کند.

برنامه توسعه مناسبات تجاری دو استان در این سفر مورد تأکید مسئولان استان مازندران است، حضور مدیران و فعالان اقتصادی در این سفر نشان از عزم جدی مسئولان استانی برای توسعه مناسبات تجاری دو استاندار آستاراخان روسیه و مازندران است./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *