با حضور استاندار مازندران؛ سرای تجاری مازندران در ولگاگراد روسیه افتتاح شد

با حضور استاندار مازندران؛
سرای تجاری مازندران در ولگاگراد روسیه افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری اتاق بازرگانی مازندران سرای تجاری مازندران در ولگاگراد روسیه با حضور حسین زادگان استاندار مازندران و معاون اول استاندار ولگاگراد افتتاح شد.
استان ولگاگراد روسیه به مرکزیت شهری به همین نام با بیش از یک میلیون جمعیت در جنوب غربی روسیه و یک شهر مدرن و بزرگ در شرق منطقه ولگاست که به طول ۹۰ کیلومتر در ساحل ولگا قرار دارد‪.
بسیاری از تجار و بازرگانان با توجه به ساحلی‌بودن و شباهت‌های زیاد به استان مازندران موقعیت حمل و نقل، جغرافیایی، کشاورزی و صنعت آن را بهتر از آستاراخان ارزیابی کرده‌اند بنابراین این استان می‌تواند به‌طور قطع دروازه‌ای برای ورود به استان‌های دیگری چون روستوف(Rostov) و ساراتف، و پس از آن هدف‌گذاری برای اروپای شرقی باشد.
استان ولگاگراد با ۱۱۴ کشور دنیا همکاری دارد و صادرکنندگان می توانند به راحتی محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کنند بنابراین فرصت خوبی برای صادرکنندگان و تجار مازندرانی محسوب می شود که با توجه به ظرفیت های استان با راه اندازی سرای تجاری در این استان می توان شاهد رونق تجاری در منطقه بود.
در نتیجه‌ی رایزنی‌های انجام‌شده طی دو سه سال گذشته، سرانجام در دوم مهرماه سال جاری سرای تجاری مازندران در طبقه فوقانی اتاق بازرگانی شهر ولگاگراد با بیش از ۱۰۰ غرفه راه‌اندازی و در مراسمی رسمی با حضور استاندار مازندران و ولگاگراد، روسای اتاق های بازرگانی و نمایندگان بخش دولتی و خصوصی رسما افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *