با حضور استانداران مازندران و مارکه انجام شد: ” امضای یادداشت تفاهم میان رؤسای اتاق های مازندران و ایتالیا “

با حضور استانداران مازندران و مارکه انجام شد:

” امضای یادداشت تفاهم میان رؤسای اتاق های مازندران و ایتالیا “

 

در آئین یادداشت تفاهم همکاری میان استانداران مازندران و مارکه ایتالیا، یادداشت تفاهمی میان عبداله مهاجر دارابی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران و گراتسیانو دی باتیستا رییس اتحادیه اتاق های بازرگانی استان مارکه جمهوری ایتالیا در ۸ بند به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، لوکا چریشولی استاندار مارکه جمهوری ایتالیا هم در این آئین، اظهار کرد: هیأت ما در این چند روز به‌صورت فشرده دیدارهایی را به عمل آورد که این امر در حقیقت تأکیدی بر ادامه همکاری‌ها با استان مازندران است.

وی ادامه داد: برای شرکت‌هایی که در این بازید شرکت نکردند و تصمیمشان را عوض کردند متأسفم و امیدوارم در آینده به استان مازندران سفر کنند.

استاندار مارکه، تصریح کرد: در دیدار با شرکت‌های استان مازندران به این نکته رسیدیم که چقدر زمینه‌های کار زیاد است و در زمینه‌های متعدد و بسیار زیادی می‌توانیم همکاری‌های مشترکی داشته باشیم.

وی دستاوردهای فناوری و رونق بازارهای مازندران را نویدی برای تجارت دانست و افزود: ازنظر اقتصادی فرصت‌های زیادی برای رشد، توسعه و پرداختن به فعالیت‌های متعدد در این استان وجود دارد.

استاندار مارکه از جشن صنعت مازندران و خواهرخواندگی این استان با مارکه خبر داد و گفت: امضای این توافق‌های گوناگون در بخش‌های مختلف صنعت، جهانگردی و دانشگاه و خواهرخواندگی بین دو استان در حقیقت دو جشن صنعت و جشن خواهرخواندگی بین دو استان است.

لوکاچریشولی با قدردانی از استاندار مازندران، بیان کرد: از استاندار مازندران و هیأت همراه، رییس اتاق بازرگانی و فعالین اقتصادی، شهرداران و مدیران دانشگاه‌های مازندران دعوت می‌کنم که به استان ما تشریف آورده و از آن دیدار کنند.

وی تصریح کرد: از نتایجی که از این سفر حاصل می‌کنیم می‌توانیم نقطه حرکت خود را آغاز کنیم و به‌سوی اهداف مشترک عزیمت کنیم و امیدوارم در چند روز آینده بتوانیم نتایج ملموس این دیدارها را ببینیم./