استاندار مازندران با حضور در محل برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی؛ ” انتخابات اتاق بازرگانی در کمال آرامش و صحت در حال برگزاری است “

استاندار مازندران با حضور در محل برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی؛

انتخابات اتاق بازرگانی در کمال آرامش و صحت در حال برگزاری است

 

استاندار مازندران گفت: انتخابات اتاق بازرگانی در کمال آرامش و صحت در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، ربیع فلاح استاندار به همراه علی احسانی معاون برنامه ریزی و اشتغال، علی نبییان معاون هماهنگی امور عمرانی و برخی مدیران با حضور در محل برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی از روند انتخابات ششمین دوره هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران بازدیدکرد.

وی پس از بازدید در جلسه ای با حضور علی اصغر یوسف نژاد ناظر انتخابات و جمعی از مسئولین در مورد برگزاری انتخابات اتاق گفت : خداراشکر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران در کمال آرامش و با صحت و سلامت در حال انجام است. استاندار مازندران تأکید کرد: ظرفیت اتاق بازرگانی می تواند به کمک توسعه استان بیاید و ما انتظار داریم تا از این پتانسیل بزرگ برای رشد و توسعه فعالیت های اقتصادی در استان بیشتر بهره ببریم .

وی مشارکت افراد را در انتخابات اتاق بارزگانی مازندران بسیار بالا خواند و گفت : از دستگاه های اجرایی و نظارتی که زمینه برگزاری مناسب این انتخابات را فراهم کردند قدردانی می کنم.
علی اصغر یوسف نژاد معاون وزیر اقتصاد و ناظر این انتخابات از سوی انجمن نظارت کشور نیز با قدردانی از پیگیری و عنایت استاندار مازندران برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات گفت : وقت گذاری استاندار مازندران برای برگزاری  این انتخابات بی سابقه است و خداراشکر در فرآیند برگزاری این انتخابات هیج مشکلی وجود نداشته است .

وی ابراز امیدواری کرد  از ظرفیت اتاق بازرگانی بهتر و بیشتر برای دستیابی به اهداف توسعه ای مازندران استفاده شود.

غلامرضا عشریه رئیس اتاق بازرگانی و دبیر هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران نیز در این نشست گفت: در این انتخابات ۳۹ نفر از داوطلبان با هم رقابت می کنند و انتخابات از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تا کنون ۵۹۲ نفر در انتخابات مشارکت داشتند که مازندران رتبه دوم کشور را پس از تهران از نظر مشارکت به خود اختصاص داده است.

گفتنی است سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران از محل برگزاری ششمین دوره انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران بازدید و از عوامل اجرایی و نظارت انتخابات قدردانی کردند./

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *