رییس اتاق بازرگانی مازندران تأکید کرد: تفکیک وزارتخانه صنعت و معدن به‌دور از نگاه‌های سیاسی

 

رییس اتاق بازرگانی مازندران تأکید کرد:

تفکیک وزارتخانه صنعت و معدن به‌دور از نگاه‌های سیاسی

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران در سومین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران، تصمیم دولت برای تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به دو وزارت خانه صنعت و معدن و وزارت بازرگانی را رویکردی  عقلانی دانست.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، عبداله مهاجر دارابی با اعلام این مطلب افزود: تفکیک وزارت خانه های صنعت و معدن و بازرگانی با توجه به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه های تولید ملی و تولیدات صادرات محور و نیز اهمیت موضوع تجارت خارجه و صنایع و معادن، زمانی اقدامی مناسب خواهد بود که با برنامه کارشناسی همراه باشد.

شمسعلی هادی زاده معلم رییس کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق هم  گفت: عدم حمایت دولت از دامپروری و دامداری روستایی  موجب شده تا٧٠ درصد این صنعت در دست از بین رفتن باشد.

محمد چلنگری عضو هیأت نمایندگان و مشاور هیأت رئیسه اتاق نیز در این جلسه با اشاره به رفع چالش های پیش روی تولید گفت: برای دستیابی به اشتغال مولد و پایدار از فرصت سوزی ها باید جلوگیری کرد.

فردین غلامپور عضو هیأت رئیسه اتاق هم در این جلسه با اشاره به رکود حاکم  بر ساخت و ساز مسکن گفت: مصوبه هیأت دولت مبنی بر اعمال مالیات بر مسکن، صنعت  ساختمان را دچار مشکل می کند.

احمد اصغری عضو دیگر هیأت نمایندگان اتاق نیز در این جلسه به بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: تشکیل کمیته مشترک میان پارلمان بخش خصوصی کشور و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای فعالین بخش خصوصی این حوزه می تواند نقش آفرین باشد./

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *