رییس اتاق بازرگانی مازندران در گفتگو با واحد خبر اتاق: شافعی از جمله مدیران توانمند اتاق ایران است

رییس اتاق بازرگانی مازندران در گفتگو با واحد خبر اتاق:

شافعی از جمله مدیران توانمند اتاق ایران است

 

رییس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به انتخابات رییس جدید اتاق ایران، شافعی را از جمله مدیران توانمند بخش خصوصی دانست.

عبداله مهاجر در گفت‌وگو با واحد خبر اتاق بازرگانی مازندران، گفت: نگاه اتاق ایران بر کمک به توانمندسازی و ارتقای نقش بخش خصوصی در اقتصاد کشور و زمینه‌سازی لازم برای توسعه و رشد کارآفرینی است.

وی با اشاره به ارتقای نقش اتاق بازرگانی در اقتصاد کشور در دوره ریاست گذشته این اتاق، اظهار کرد: جلال پور ریاست سابق اتاق ایران با شایستگی و جدیتی که در امور داشت توانست جایگاه اتاق بازرگانی ایران را به عنوان پارلمان بخش خصوصی ارتقا بدهد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با قدردانی از زحمات جلال‌پور، تصریح کرد: اگر جلال‌پور به همکاری خود با اتاق بازرگانی ادامه می‌داد قطعا آینده درخشانی در انتظار پارلمان بخش خصوصی کشور بود اما به واسطه بیماری، اتاق بازرگانی از حضور او محروم ماند.

مهاجر با بیان اینکه اتاق بازرگانی ایران به بلوغ سیاسی و دموکراسی رسید، اظهار کرد: برگزاری انتخابات بعد از استعفای جلال پور در کمتر از یک ماه نشان از اوج بلوغ پارلمان بخش خصوصی کشور دارد.

وی در تشریح روند برگزاری انتخابات میان‎دوره‌ایی اتاق بازرگانی، گفت: شافعی پیش از محسن جلال‌پور رئیس مستعفی اتاق بازرگانی ایران، به مدت یکسال و نیم ریاست اتاق را بر عهده داشت و در این انتخابات با مسعود خوانساری رقابت کرد که در پایان از مجموع ۳۹۷ برگه تعرفه رای‌گیری ۱۹۴ رای نصیب خوانساری و ۱۹۸ رای نصیب شافعی شد و ۵ رای هم مخدوش بود.

رییس اتاق بازرگانی مازندران  با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم در این پارلمان، خاطرنشان کرد: چشم‌های  زیادی انتظار  می‌کشید که این انتخابات به حاشیه کشانده شود اما اعضای اتاق بازرگانی ایران جایگاه و شخصیت بالای خود را در انتخابات روز گذشته ثابت کردند.

مهاجر، جو حاکم بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران را رفاقتی و رقابتی دانست و افزود: بعد از اعلام آرا رقابت ها فراموش شد و دو کاندیدا همدیگر را در آغوش گرفتند که قطعا آقای خوانساری به عنوان نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران مشاور معینی برای شافعی خواهد بود.

وی شافعی را فردی توانمند برای ریاست اتاق بازرگانی ایران دانست و بیان کرد: شاید برای اعضای اتاق ایران، فردی که از دیرباز در مدیریت بخش خصوصی حضور داشت در اولویت بود که نتیجه انتخابات اینگونه رقم خورد، اما باید توانایی‌های مدیریتی و شخصیتی رئیس جدید را در نظر گرفت، شافعی سابقه و جدیت بسیاری دارد که قطعا در ادامه روند رو به رشد اتاق بازرگانی ایران موثر واقع خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه اتاق مشاور سه قوه به فرمان و حکم مقام معظم رهبری است، اذعان کرد: شافعی در برنامه‌های خود، تمرکز بر رفع رکود اقتصادی و رونق صادرات را اعلام کرد که قطعا با کمک دولت و همت بخش خصوصی این امر شدنی است.

مهاجر با اعلام حمایت کامل بخش خصوصی مازندران از رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران، تصریح کرد: روابط و تعاملات اتاق بازرگانی مازندران با شافعی بسیار عالی است و قطعا این رابطه موجب ارتقا کیفی اتاق بازرگانی مازندران در آینده خواهد شد./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *