برگزاری هشتمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران

برگزاری هشتمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران

 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران هشتمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران در سالن کنفرانس اتاق تشکیل شد.

عبداله مهاجر دارابی، رئیس اتاق بازرگانی مازندران در این جلسه با اشاره به ظرفیت های صنعتی آمل از احداث ساختمان دفتر نمایندگی این شهرستان به زودی در آمل خبر داد و گفت: با توجه به استیجاری بودن دفتر کنونی نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران در آمل گفت: احداث ساختمان جدید دفتر نمایندگی آمل با حضور مسئولین و فعالین اقتصادی آغاز می شود.

سید باقر اصفهانی رئیس کمیسیون تحقیقات، خدمات فنی و مهندسی و فناوری اطلاعات اتاق هم در این جلسه به ارائه مقاله ای در خصوص رژیم ارزی ایران و جهان پرداخت.

صابر کاظمی رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق نیز در این جلسه با اشاره به موضوع حمایت از تولید و اشتغال و سرمایه گذاری گفت: دولت حمایت عملی خود را از تولید جدی بگیرد.

محمد چلنگری عضو هیأت نمایندگان اتاق هم در این جلسه با اشاره به موضوع مالیات بر ارزش افزوده از صنعت، اعمال تخفیف و انعطاف پذیری دولت، تفکیک گروه ها برای دریافت مقدار مالیات و دریافت مالیات بر ارزش افزوده از مصرف کننده را به دولت پیشنهاد داد.

موسی آقائی دیگر عضو هیأت نمایندگان اتاق نیز در این جلسه بر حمایت دولت از صادرات کیوی تأکید کرد.

امیر میران آملی نائب رئیس اتاق هم در این جلسه با اشاره به نزدیک بودن روز ملی صادرات، گفت: می طلبد صادرات از ظرفیت های تولیدی و طبیعی استان تقویت شود./

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *