استاندار مازندران: موانع پیش روی بخش خصوصی در حوزه تولید، اشتغال و سرمایه گذاری با اولویت پیگیری و رفع شود

استاندار مازندران:

موانع پیش روی بخش خصوصی در حوزه تولید، اشتغال و سرمایه گذاری با اولویت پیگیری و رفع شود

 

استاندار مازندران گفت: رویکرد استان به تولید و اشتغال، گره گشایانه، حمایتی و توسعه باور است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، ربیع فلاح جلودار با اشاره به این که این شورا محمل و مرکز وفاق مدیران و بخش خصوصی در راستای توسعه مازندران است، یاد آور شد: رویکرد استان به تولید و اشتغال، گره گشایانه، حمایتی و توسعه باور است.

رییس شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مازندران با بیان این که تسهیل و بستر سازی مسیر برای نقش آفرینی بخش خصوصی در تولید، اشتغال و اقتصاد استان رسالت اصلی مدیران مسئول است، خاطر نشان ساخت: رفع مشکلات و موانع پیش روی بخش خصوصی در حوزه تولید، اشتغال و سرمایه گذاری با اولویت پیگیری شود.

مقام عالی دولت در مازندران بر آسیب شناسی مشکلات پیش روی تولید و تولید گران و موانع مشارکت بخش خصوصی در مسیر اعتلای استان تاکید کرد و گفت: مجموعه مدیران استان برای حل مشکلات این بخش چونان ید واحده عمل نمایند.

استاندار مازندران با اشاره به این که شورای گفتگو به عنوان موتور محرکه تولید استان می تواند موثر و کارساز باشد، افزود: مشکلات بخش خصوصی با ارتباط مستمر با تولیدکنندگان موفق و غیر موفق تولید استان رصد و در فضای گفتگوی بین این دو بخش مرتفع می شود.

عبداله مهاجر دارابی رییس اتاق بازرگانی و دبیر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه موانع و مشکلات فعالین اقتصادی با حضور استاندار و مدیران طرح و بررسی می شود، گفت: برای این جلسه موضوعات اجرای حکم ماده ۴۶ قانون رفع موانع تولید و رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی گذشته واردکنندگان کالا و مواد اولیه، بررسی وضعیت بهره مندی شرکت های پیمانکاری و آبادگران در اخذ تسهیلات مانند واحدهای صنعتی، ارائه راهکارهای لازم برای رفع موانع تولید شرکت ماشین سازی بادله و حذف بازرسی اجباری جهت ثبت سفارش در فرآیند واردات کالا در جلسه طرح و مورد بررسی قرارگرفت./

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *