رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی مازندران: تصمیمات هیجانی و دستوری اقتصاد را دچار مشکل می‌کند

رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی مازندران:

تصمیمات هیجانی و دستوری اقتصاد را دچار مشکل می‌کند

رئیس کمیسیون تخصصی بازرگانی، امور گمرکی، حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی مازندران گفت: دولت باید ثبات در تصمیم‌گیری ایجاد کند و تصمیمات آنی، هیجانی و دستوری اقتصاد ما را دچار مشکل می‌کند و سبب می‌شود نتوانیم در مسیر درست حرکت کنیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، سید محمد جعفری در کمیسیون تخصصی بازرگانی، امور گمرکی، حمل و نقل و ترانزیت اتاق با بیان اینکه در بحث صادرات در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته‌ایم، اظهار کرد: صادرات موتور اقتصاد توسعه هر کشور است و با صادرات اقتصاد کشور دگرگون می‌شود.

وی افزود: سیمان، مواد معدنی، فرآورده‌های لبنی، لوله و پروفیل از نظر وزنی و ارزش دلاری کاهش صادرات داشته‌ایم که جای افسوس دارد.

جعفری خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی نقش بانک‌ها بسیار موثر است و مصداق آن صادرات کیوی بوده که تسهیلات خوبی جهاد کشاورزی به فعالین واقعی این حوزه داشتند تا در کیوی افزایش صادرات خوبی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون تخصصی بازرگانی، امور گمرکی، حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران، اظهارداشت: بانک‌ها هم حق دارند از حمایت‌های بی‌دلیل پرهیز کنند و دغدغه ما هم به عنوان نماینده بخش خصوصی این است که تولیدکنندگان و صادرکنندگان واقعی بخش خصوصی شناسایی شوند و از طریق پارلمان بخش خصوصی، اتاق بازرگانی معرفی شوند.

جعفری  گفت: دولت می بایست ثبات در تصمیم‌گیری ایجاد کند و تصمیمات آنی، هیجانی و دستوری اقتصاد ما را دچار مشکل می‌کند و سبب می‌شود نتوانیم در مسیر درست حرکت کنیم.

رئیس کمیسیون بازرگانی، امور گمرکی، حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران اظهار کرد: قوانین پرداخت تسهیلات باید با شرایط روز هماهنگی داشته باشند و در برخی مواقع می‌بینیم شرایطی که اکنون گذاشته می‌شود برای گذشته است و در شرایط خاص باید تصمیمات و شرایط خاص  اتخاذ شود./

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *