استاندار مازندران در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان؛ تقویت بخش خصوصی موجب تقویت دولت می شود

استاندار مازندران در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان؛

تقویت بخش خصوصی موجب تقویت دولت می شود

رییس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان،  شورای گفتگو را یک ظرفیت بزرگ برای رفع موانع پیش روی بخش خصوصی دانست و خاطر نشان ساخت: تقویت بخش خصوصی موجب تقویت دولت می شود، بنابراین رفع مشکلات این بخش بایستی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، محمد اسلامی، استاندار مازندران در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، گره گشایی از کار مردم بویژه فعالان اقتصادی را در شمار مهم ترین مأموریت های استانداری برشمرد و یاد آور شد: مهم ترین دغدغه مردم مازندران، اشتغال است و بخش خصوصی بستری مهم برای رفع این دغدغه است.

استاندار شورای گفتگو را یک ظرفیت بزرگ برای رفع موانع پیش روی بخش خصوصی در کنار ستاد تسهیل دانست و خاطر نشان ساخت: تقویت بخش خصوصی موجب تقویت دولت می شود، بنابراین رفع مشکلات این بخش بایستی در اولویت قرار گیرد.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این که تعامل دولت و بخش خصوصی زمینه ساز پیشبرد امور و گره گشایی در کارها خواهد بود، گفت: باید زمینه را برای رونق کسب و کار و فاصله گرفتن از رکود فراهم نمود تا ضمن شکوفایی امور مردم و بخش خصوصی، حقوق دولت نیز استیفا شود.

استاندار، با بیان این که با بانک های استان تفاهم کردیم تا برای توسعه، پیشرفت و شکوفایی امور زیربنایی مجموعا بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان منابع بیاورند، خاطرنشان ساخت: تصمیم گیری در این خصوص باید به صورت موضوعی و کیفی باشد تا اعتبارات در جاهایی هزینه شود که منجر به تحول اقتصادی در استان گردد.

رییس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، گفت: برای فعالیت های بزرگ موثر باید تصمیم سازی کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی و دبیر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مازندران نیز حضور مسئولانه و مستمر در نظام دامپزشکی را برای پاسخگویی به متقاضیان ضروری دانست و گفت: یکی از دغدغه های متقاضیان حضور نداشتن مسئول ورئیس نظام دامپزشکی در محیط کار است که باید در این زمنیه بررسی صورت گیرد.

وی افزود: باتوجه به گذشت پنج سال از انتخابات هیئت رئیسه نظام دامپزشکی ضروری است وزارت جهاد کشاورزی در کمترین زمان ممکن نسبت به برگزاری انتخابات اقدام کنند.

مهاجر ادامه داد: طبق قانون تأسیس سازمان نظام دامپزشکی آمده است انتخابات این سازمان بلافاصله بعد از پایان دوره باید برگزار شود.

عبداله رضیان، رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز با بیان اینکه مشکلات فراروی دامپزشکی وجود دارد خواهان رفع مشکلات فراروی تولیدکنندگان شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از اعضای سازمان دامپزشکی انتخابی نیستند و انتصابی هستند خواهان بررسی و رفع مشکل فراروی تولید شد و برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام دامپزشکی را الزامی دانست.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به اینکه اصل قانون نظام دامپزشکی مورد تأیید است و مشکلی ندارد، گفت: اینکه صلاحیت افراد و متصدیان دارای مسائلی هستند باید از طریق بخش های مرتبط مسائل مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *