با تلاش اتاق ها صورت گرفت: تجلیل بخش خصوصی و تعاونی از زحمات ۵۰ ماهه فلاح

با تلاش اتاق ها صورت گرفت:

تجلیل بخش خصوصی و تعاونی از زحمات ۵۰ ماهه فلاح

 

آئین تجلیل بخش خصوصی و بخش تعاونی از خدمات چهار ساله ربیع فلاح جلودار استاندار سابق مازندران با همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اتاق تعاون استان و با حضور فعالان اقتصادی و تعاونگران استان در محل سالن هلال احمر ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، رییس اتاق مازندران، ضمن تسلیت حادثه دلخراش زلزله اخیر در غرب کشور، گفت که این مراسم به پاس همه تلاش ها و همراهی های۴ساله دکتر فلاح استاندار سابق تدارک دیده شده است .

عبداله مهاجر دارابی با اعلام این مطلب افزود: دکتر فلاح از بدو ورود به استان با وجود مشکلات و رکود اقتصادی که وجود داشت با توانمندی و مدیریت جهادی خود بر مشکلات فائق آمد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه دکتر فلاح در راستای سیاست های  دولت تدبیر و امید برای رونق بازار تلاش زیادی کرد و اگر این تلاش ها نبود رکود موجود  وضعیت فعالان اقتصادی مازندران را به چالش جدی می کشاند.

مهاجر در بخش دیگری به ظرفیت های استان در بخش معادن، کشاورزی اشاره کرد و گفت: مجموع فعالیت های چهارساله استاندار سابق در بخش کشاورزی موجب رونق اقتصادی در این حوزه شد؛ اگرچه معتقدیم مشکلات همچنان وجود دارد .

وی افزود: می طلبد برای رفع مشکلات موجود،مدیریت جدید استان با نگرش جدید  مطالباتی از دولت داشته باشد.

رئیس پارلمان بخش خصوصی مازندران، افزود:  استاندار سابق پیگیر جدی مشکلات از دولت بود .

مهاجر، ظرفیت های معادن مازندران را برای ایجاد اشتغال مهم برشمرد و افزود: در بخش کشاورزی با ظرفیت مدیریت داخلی کشور و ایجاد زمینه برای صادرات، زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

استاندار سابق مازندران هم در این آئین گفت: در طول ۵۰ماه حضوری که در استان داشتم و در ارتباط کاری با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و بخش خصوصی محبت و علاقمندی شما را داشتم و اکنون به استجابت ابراز این محبت و برای سلام و عرض ادب در جمع شما حضور دارم.

ربیع فلاح جلودار در ادامه ضمن قدردانی از همراهی ها و حمایت های بخش خصوصی در مدت خدمتش ، افزود: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و رکودی که در بدو خدمت و در اواسط سال ۹۲ در کشور و استان وجود داشت شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و حتما فعالان اقتصادی که محور توسعه کشور و استان هستند، شرایط را می دانند.

استاندار سابق مازندران در ادامه با بیان اینکه پشت سر گذاشتن مشکلات به این معنا نیست که مشکلی نباشد، ادامه داد: در ابتدا و شروع خدمتم در استان  به دنبال دو مولفه اتحاد، همدلی و همزبانی و دیگری موضوع کار و خدمت و رفع مشکلات اقتصادی بودم.

فلاح جلودار، افزود: به عنوان یک مازندرانی این احساس را داشتم که مازندران به دلیل وجود برخی نگرش‌ها و کشمکش‌های سیاسی، عملا دوران خوبی که می توانستیم برای توسعه استان داشته باشیم، را از دست داده است.

وی خطاب به فعالان اقتصادی حاضر در مراسم، گفت: در ستاد رفع موانع تولید که همه شما در جلسات آن، حضور داشتید، همواره به مشکلات معوقات بانکی بخش خصوصی، بدهی به تامین اجتماعی و پرداخت مالیات به تولید پرداختیم و برای رفع مشکلات این حوزه ها، بالغ بر هزار مصوبه گرفتیم.

استاندار سابق مازندران، افزود: با وجود همه تلاش ها و اقدامات رکود همچنان وجود دارد که برای برطرف شدن کامل مشکلات بایستی  تلاش ها و پیگیری ها ادامه یابد.

در پایان این آئین، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و بخش های مختلف اقتصادی و خصوصی و تعاون استان از ربیع فلاح جلودار استاندار سابق با اهداء هدایایی قدردانی کردند./

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *