رییس اتاق عنوان کرد: اتاق بازرگانی مازندران از بخش خصوصی توانمند و اثرگذار حمایت می‌کند

رییس اتاق عنوان کرد:

اتاق بازرگانی مازندران از بخش خصوصی توانمند و اثرگذار حمایت می‌کند

 

رئیس اتاق مازندران با بیان اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از بخش خصوصی توانمند و اثرگذار حمایت می‌کند گفت: نمایشگاه‌های توانمندی‌های اقتصادی مازندران در کشورهای هدف تداوم می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، عبداله مهاجر دارابی در آئین تجلیل از اصحاب رسانه مازندران ضمن تقدیر از مقام شامخ خبرنگاران، اظهار داشت: خبرنگاران، زحمتکشان بی نام بوده که باید به نحو شایسته از مقام این افراد قدردانی کرد.

وی از آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید اتاق بازرگانی مازندران خبر داد و افزود: اتاق بازرگانی مازندران به دنبال حمایت تمام و کمال از بخش خصوصی توانمند و اثرگذار است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه رسانه‌ها در نقد منصفانه به مدیران کمک کنند، تصریح کرد: نقد را به عنوان نقطه قوت فعالیت خود در اتاق بازرگانی استان قبول داریم و در صدد اصلاح امورات هستیم.

مهاجر دارابی با بیان اینکه خروجی نقد رسانه‌ها باید منتج به رفع مشکلات مردم در جامعه شود، افزود: توسعه صادرات محصولات تولیدی در استان صرفا برعهده پارلمان بخش خصوصی اتاق بازرگانی نیست.

وی با اعلام اینکه توسعه صنعت، ارتقا کشاورزی در استان با همکاری نهادهای دولتی و خصوصی محقق خواهد شد، گفت: اتاق بازرگانی مازندران به دنبال توسعه صادرات غیرنفتی در کشورهای هدف است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه تلاش داریم برگزاری سالانه دو نمایشگاه اختصاصی توانمندی‌ها برای معرفی ظرفیت‌های مازندران را در برنامه داریم، افزود: امیدواریم بتوانیم سطح توسعه صادرات محصولات استان را ارتقا دهیم.

وی با تأکید بر تقویت روحیه همدلی بین اصحاب رسانه و پارلمان بخش خصوصی، گفت: از برگزاری همایش‌های تخصصی مشترک بین اصحاب رسانه و فعالان اقتصادی برای رفع این معضلات تقدیر می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در حوزه شاخص‌های اقتصادی به نتایج مطلوبی نائل آئیم، افزود: هنوز مازندران در توسعه شاخص‌های اقتصادی در برخی محصولات موفق نبوده است.

وی با تاکید بر برون سپاری فعالیت بخش خصوصی از دولت به فعالان اقتصادی، گفت: هر جایی که دولت از تصدی‌گری خارج نشود موفق نبوده است./

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *