دعوتنامه حضور در نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری استان خوزستان

 استان خوزستان بامساحتی قریب به ۶۵ هزار کیلومتر مربع، مسیری رو به توسعه داشته و یکی از نواحی استراتژیک ایران به شمار می آید. وجود منطقه آزاد اروند، منابع عظیم نفت و گاز، تأسیسات فولادی و پتروشیمی ، استعداد های بالای کشاورزی، جذابیت های گردشگری، آب فراوان ، همچواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس ، دسترسی  به راه های هوایی ، زمینی ، ریلی و آبی و موارد متعدد دیگر ، خوزستان را به یکی از جذاب ترین استان های کشور جهت سرمایه گذاری تبدیل کرده است به نحوی  که استان خوزستان از لحاظ  حجم سرمایه گذاری ملی در رده نخست قرار دارد .

در ادامه سیاست های مدیریت عالی استان جهت جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی ، نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان خوزستان با هدف معرفی پتاینسیل های سرمایه گذاری استان در بخش های دولتی ، خصوصی و شرکت های دانش بنیان برگزار می شود .  این نمایشگاه  که در تاریخ ۴ الی ۷ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های اهواز بر پا می شود ، فرصتی خواهد بود  تاسرمایه گذاران و سرمایه پذیران داخلی و خارجی گردهم آیند.

لذا از حضرتعالی دعوت می گردد ضمن بازدید از این نمایشگاه ، باتوانمندی های استان خوزستان آشنا شده و مقدمات ایجاد و گسترش روابط تجاری فراهم گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *