با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار در اتاق صورت گرفت: ” افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات تولیدی و صنعت مازندران “

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار در اتاق صورت گرفت:

” افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات تولیدی و صنعت مازندران “

 

در آئینی با حضور یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی استان، مقدسی مدیرکل صداوسیما، احمدی معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز مازندران، زارع معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران، مهاجر رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران و مدیران رسانه ها و خبرنگاران، نمایشگاه دائمی محصولات تولیدی و صنعتی استان و واحد خبر اتاق در سالن نمایشگاهی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران بازگشایی و به طور رسمی شروع به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، عبداله مهاجر رییس اتاق بازرگانی مازندران، معرفی محصولات تولیدی و صنعتی استان به هیأت های خارجی و فعالین اقتصادی را از مهترین اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه سعی شده تا از توانمندی واحدهای تولیدی و صنعتی استان در بخش های گوناگون استفاده شود، گفت: علاقمندان می توانند در ساعات اداری از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین دراین آئین واحد خبر اتاق نیز در سالن این نمایشگاه راه اندازی و به طور رسمی شروع بکار کرد.

سیدمحمدحسین هاشمی نسب مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، تولید اخبار اقتصادی و حوزه بخش خصوصی با بهره گیری از صاحب نظران ، مدیران اتاق، مدیران بنگاه های اقتصادی و نیز برگزاری میزگردهای رسانه ای و انتشار به رسانه ها را از مهمترین اهداف اتاق خبر اعلام کرد./

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *